Sardar asked his servant
Sardar asked his servant to Go and water the plants.
Servant replied It”s already raining.
Sardar said: So what take an umbrella and go.
by Pak101.com (few years ago!) / 1074 views
Similar Jokes
Ek Raat light chali gayi SANTA:Aree yaar pankha to chala doo,banta: Kar dii na paglo wali baat?pankha chala diya to mombati bhuj jayegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: What are you doing now a days
Friend: I’m doing my FSc.
Pathan: Do whatever you did, but you should keep
your study ahead.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mard zyada sharif hain ya aurtain ?
Pathan
Ans. Mard
Q k Mardon Main
UMar Sharif
Nawaz Sharif
Shehbaz Sharif
HaMza Sharif
Jab k aurton Me sirf
Babra Shrif
aur
Amna Sharif
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka: “Tumhara Naam Kya Hai? Tum Kya Karti Ho?”
Ladki: “Kyu Bataun? Main
Tumhe Janti Bhi Nahi Hoon”
Ladka: “Na Batao Main Konsa
Tumhe Apni New Mercedes Car Mein Bitha Ke 5 Star Resturant Le Jane Wala Tha”
Ladki: “Jasmin, B.Com Final
Year, Punjab College, College Timing 8 Am To 1 Pm, Friday Timing 8 To 12 Pm, Sunday Off, Aati Papa Ke Sath Hoon Wapsi Pe Akeli Hoti Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: shaadi ke baad tumhaari jimmedaari badgayee hai kya?
Banta: haan yaar. pehle sirf mere liye khaana pakaana tha. ab mere biwi ke liye bhi pakaanaa pad rahaa hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhale Fb Pe Ladki Ka naam Princess,Angel, sweet girl ya Nazuk Gudiya ho....
.
Lekin
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ghar pe Din me 2 baar Jaru Lagani Hi padti h :D
by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Nalaiq Pun...
Dad: Y Didnt U Go 4 The Exam..?
Son: Paper Was Tough!
Dad: Widout Going, How Did U Know?
Son: Paper Was Leaked 2 Days Ago...!!:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: I have swallowed a Key.
Doctor: When?
Santa: 3 months back!
Doctor: What were you doing till now?
Santa: I was using duplicate key, now I have lost it too.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka apni dilruba se poochta hai, "Kya pyaar karna paap hai?"
Ladke ka dost uske kaan mein bolta hai, "Abbey patli gali pakad peeche uska baap hai"
by Pak101.com (few years ago!)