Madam, your husband
Doctor: Madam, your husband needs rest and please so here are some sleeping pills.
Wife: Doc, when should I give them to him?
Doctor: They are for you.!!
by Pak101.com (few years ago!) / 971 views
Similar Jokes
Pathan: Khuda ka lakh lakh sukar
hai k pakistan 13 August ko aazad nai howa..
DOST: (Heran hote hoe) Q.??
Pathan:phir hum 14 August kese manaty!! :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mufti Asif Ali Zardari Apni Book
(Sheri Rehman k Jalwe)
Men Farmatay Hen.
Chicken Broast Aise Pakao k Kacha Na Ho.
Or
Muhbt Aise nibhao k Bacha Na Ho.
by Abdul Sami (few years ago!)
Santa: kal mera sher se saamna ho gaya Banta:
Phir kay hua
Santa: maine TV band kar di
Banta: Kyon vo to TV Main tha na
Santa: Ye to main samajhata hun, us jaanvar ko kya
pata TV h isase bahar nahi nikalte
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pehlwan ki tang neeli ho gai
Hakeem:zehr phail gya h katni pregi
3 din bad dosri b neeli ho gai
Hakeem:ye b katni pary gi zehar kafi phail gya
Dono kat k plastic ki tangain lga di
8 din bad plastic ki tangain b neli ho gai
Hakeem:
Ab smjh aya,tumhari dhoti ka rang utrta hai, preshani ki koi bat nhi’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Beggar: 10 rupaiya dedo saab. girlfriend ko phone
karni hai.
Saab ka girlfriend: dekho, bhikaari bhi apni
girlfriend ko kitna pyar karta hai.
Beggar: nahi memsaab, use pyar karne ke baad hee
main bhikaari ban gayaa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dr. Ne Mreez Ki Memory Clear Kr Di
Or Pocha:Kuch Yad Aa Rha He.?
Mreez:G Sirf Bv
Dr:Sub Kuch Formate Ho Gya He
Mgr
Virus Nhi Gya.!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ayk Sardar Ny Aag Bujany
K Leay Phoonk Mari To Us
Ka Padd Nikal Gaya.
Dobara Phoonk Mari To Phir
Sy Padd Nikal Gaya.
Sardar Ny Hips Ko Aag Ki
Tarf Kia Or Gusy Sy Bola,
“Le Tu Bujha Le”
Vaddi Aai 1122
by tanveer hussain (few years ago!)
Hindi Ki Madam Ne Class Mein Bachho Se Puchha: “Teacher Ka Darza Maan Se Bada Kyu Hota Hai?”
Pappu Ne Muskurate Hue Jawab Diya: “Kyun Ke Ek Maan Apni Lori Se Ek Bache Ko Mushkil Se Sulati Hai Par Ek
Teacher Apne Lecture Se Puri Class Ko Easily Sula Deti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Facebook pe kisi ladki se chat
karne se accha…
.
.
.
.
. . .
.
.
.
. .
. .
.
.
. .
.
. .
.
. .
.
.
. .
. .
.
.
.
. . .
.
.
.
.
. . ,
.
.
.
. .
, .
.
Kisi Kutte ko patthar maaro…
Atleast dhang se reply to karta hai..!
by Mazhar Khan (few years ago!)