1122
Ayk Sardar Ny Aag Bujany
K Leay Phoonk Mari To Us
Ka Padd Nikal Gaya.
Dobara Phoonk Mari To Phir
Sy Padd Nikal Gaya.
Sardar Ny Hips Ko Aag Ki
Tarf Kia Or Gusy Sy Bola,
“Le Tu Bujha Le”
Vaddi Aai 1122
by tanveer hussain (few years ago!) / 963 views
Similar Jokes
Papa: Beti Inter k baad kya karogi?
Beti: B.B.A karongi.
Papa: What is B.B.A?
Beti: Boyfriend ki Bike pe Aish.
by Pak101.com (few years ago!)
Dimagh jisam ka sab se ahm hisa hai, ye 24 ghante active rahta hai.
Ye paida se le kar us waqt tak kam karta hai jab tak shadi na hu jae
by Sabir shah (few years ago!)
Techar:Galti hone pe maafi magne wale ko kya kehte hai
GOLU:samajdar
Techar: aur galti na hone pe bhi mafi magne waale ko?
GOLU: boyfriend
by Pak101.com (few years ago!)
Looking up websites on infertility, I found an address that sounded interesting. I clicked on the link and was taken to a site that said, “This page is under construction.”
I looked closer and saw in smaller print: “Check back in nine months and see what we’ve accomplished.”
I bookmarked the addresss and went back several months later. Posted was a full-page picture of a beautiful nine-pound baby girl.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Agar molana hazrat film bana nai
lagai to film kai naam is tarah hongai ``islam aaya tum na aaye
kaho na ramzan hai
hum zakat de chuke sanam
kabhi rozai kabhi ramzan
hamari tasbi aap ke pass
molvi banaya aap ne
shaheed to hona hi tha
janam sajda karo
ye molvi aap ki naam'''
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan ne apni shadi main Rukhsati k waqt Roti hoi
saali ko chup karwaty howy kaha "O yaara rota
kiyun ae, Jaisa tumhara behan waisa hamara
behan. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hospital me sare pagal ro rahe the aik pagal soya huwa tha
dr:ap kiun nai ro rahe ho?
Pagal:pagal me mar chuka hun is lye to sub ro rahe hain
by Sabir shah (few years ago!)
Global Warming warning:" Our next generations will not be able to see polar bears and tigers..
.
.
.
.
.
.
To hum kya karein.. ??
Humne bhi to dinosaur nahi dekhe..
.
.
kabhi shikayat ki kya ?? :(( :p :D :O
rish.k
by Pak101.com (few years ago!)
Arz kiya hai.,
.
.
.
.
...
class main master ji sharab liye
baithe hai...
.
.
.
.
gaur farmiega
.
.
.
class main master ji sharab liye
baithe hai..
.
.
.
.
.
or bache itne Kamine
.
glass liye baithe hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend Romantic mood me, Aaj ghar mai koi nahi hai, Aajao
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sharat :- Tu mere ghar aaja pagli, mere ghar sab log hai
Tera mann laga rahega
by Pak101.com (few years ago!)