A dying man's last wish
Wee Hughie was dying.
Tenderly, his wife Maggie knelt by his bedside and asked, "Anything I can get you, Hughie?"
"No" He replied.
"You must have a last wish, Hughie?" asked his wife.
Faintly, came the answer. . . "A wee bit of of that boiled ham over yonder would be nice"
"Ach, man... you can't have that" said Maggie, "You know it's for your funeral".
by Pak101.com (few years ago!) / 1054 views
Similar Jokes
Agar is sms ko delete kiya to kutta..
Forward kiya to chutiya..
Save kiya to haraami..
Kuch nahi kiya to gandu..
Reply kiya to bharwa..
Ab ker le jo ker sakta hai..
Ghussa huwa to gand phaar dun ga..
Or muskuraya to chod dun ga..
Or agar mujhe dubara fwd kiya to lulli kaat dun ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek sahab shadi sey bohat dartey they, aakhir kaar shadi keliey tayyar ho gyey. Woh jis larki ko pasand kertey they us key barey mein apney ghar walon ko bataya
Sab ghar walon or rishteydaar us larki ko jantey they. Pasand sun ker amma jaan cheekh utheen, “Is larki sey shadi karo gey? woh to tum sey umar mein achi khasi bari hey”
“Abhee sey balon mein rang lagati hey”, khala boli
“Ghoomney phirney ki bhee bohat shoqeen hey”, dadi ney khabardaar kiya
“Jahez bhee kuch khaas nahi laey gi”, chacha ney bataya
“Us ka rang kisi bhee cream key istamaal sey gora nahi honey wala”, phuppi ney ahem raaz bataya
“Magar mein ney us ki ek khoobi ki wajah sey shadi ka faisla kiya hey”, sahab boley
“Woh kia? ” sab ney poocha
“Us ka dunya mein koi nahi hey…”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SANTA ELECTRIC SHOP ME- 2 PANKHE DENA
1 LADIES OR 1 GENTS.
SALESMAN- PANKHO ME LADIES OR GENTS NAHI
HOTA.
SANTA- KESE NAHI HOTA EK BAJAJ KA DE OR EK
USHA KA.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: "Tum GOA ja rahe ho to
mujhe apne sath kyu nahi le
jate?"
.
.
.
Husband: "Are pagli, Koi
Restaurant jata hai to Tiffin
sath le jata hai kya.?
by Pak101.com (few years ago!)
Kisi ne ek Aadmi se pucha: Bhai ye khushiyan kiya Hoti Hain???
Aadmi: pata nahi bhai Meri to jawani Me Hi Shaadi Ho Gayi thi.
by Abdul Sami (few years ago!)
Teacher: Ek Aysa Sentence Batao Jis Mein
Urdu, Hindi, Punjabi Or English Ka Sahi Istamal Hua Ho..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sardar: Ishq Di Gali Vich No Entry
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar To Sardarni:
“Jaldi Roti De Ajj 4 Wajjay Khotyan Di Race Ay,
Main Othe Jaana Ay”…
Sardarni:
“Bus Rein Diyo,
Turya Jaanda Nai,
Tay Race Lao Gay”.
by Pak101.com (few years ago!)
Snta-Ladki ko prapose karne ki sabse safe jagah
konsi he?
Bnta-Mandir
S-Mandir kyu?
B-Qki waha ladkiyo k pairo me CHAPPAL nai hoti..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tom: sale! 1 laat marunga mumbai ja k girega!
John: mein marunga to america me girega!
Santa: bhai mujhe dhire se 1 LAAT maro..pas k
gaon jana hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PROFESSOR : Gandhi Jayanti ke baray mein kya jante ho?
MUNNA BHAI :Gandhi bahut zabardast aadmi tha, Baap. Maa Kasam, par apun ko yeh nehin maloom ke yeh Jayanti kaun hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)