Phatan in PCO

Pathan: P.C.O kahan hai?
Aadmi ne ishara kar k bataya.
Pathan P.C.O me gaya, pocket se mobile nikala or baat kr k bahir aa gaya.
Aadmi ne poocha “jab aap k paas mobile tha to aap PCO main kyun gae”
Pathan: Mere dost ne kaha tha k PCO se phone karo ge to paise kam lagain ge :-D

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 851 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 liter khoon

Macchar ne 1 admi ko kata

Admi:
Din me b kat rahy HO
.
.
.
.
.
Macchar:
Kya karo Ghar ma behen ki shadi Hy Or Larky walo Ne 1 liter khoon jahez Me Manga hy;-)

by Engineer Rizwan (few years ago!)
Wife: Main Maike Ja Rahi Hoon

Wife: Main Maike Ja Rahi Hoon
Talaaq Ka Notice Bhej Doongi!



Husband: Ja Ja Chali Ja Meethi Meethi Baatein Ker K
Khush Krne Ki Koshish Mat Ker.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor

Doctor Pathan Se:
Khan Sahab Tumhara 1 Gurda
Fail Ho Gaya Hy,,.,,
Pathan Bola:
Kitny Numberon Se?;-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sis 2 bro

Sis 2 bro :"What are you giving2 Grand ma on her
b'day
.
.
.
.
.
.
Bro :"A Football
.
.
.
.
.
Sis :"But Grand ma kaha kehlti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bro :"Meri b'day per unho ne
.
.
.
.
.
Bhagvat Gita diya tha uska kya

by Pak101.com (few years ago!)
Boys Girls

Boys Girls se Zyda Naik hoty hain Kuyn k

Jab b koi B0y kesi Girl ko dakhta hai to bolta hai

Sadky Jawan, kurbban Jawan, MashaAllah, SubhanAllah,

Aur Girl Boy ko dakh kar kahti hai

Dekho kaisy ghor raha hai

Kamina, Zaleel, Be-Sharam, Be-Haya

Tu Sabit howa boys Girls se Zyda Naik hoty hain

by Pak101.com (few years ago!)
Best of rajni kath

Rajnikanth enters BIGG BOSS 4. Next day.
Rajnikanth chahte hai ki BIGG BOSS confession
room me aayein! Rajnikanth has counted infinity
twice. Part of apple`s logo that is missing was
eaten by Rajnikanth.
Rajnikanth doesn`t shave. He just looks in the
mirror and dares hair to grow. Headlines of Today:
Ek train cycle ki chapet

by Tanveer Hussain (few years ago!)
jadon meri navi navi shadi

santa: jadon meri navi navi shadi hoi menu meri biwi ini sohni lagdi c k dil karda c kha hi jawan.
Friend: aur ab???

Santa: kha hi jaanda te changa c

by Pak101.com (few years ago!)
bank se loan le kar

Ek sardar ne bank se loan le kar car li lekin loan wapis na kar saka.
Bank wale car le gaye.
Sardar bola: Mujhe pehle pata hota to shadi bhi bank se loan le kar hi karta.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan

Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?

Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ladka Bhola Tha Ya Bevkoof?

Ek Ladka-Ladki Ek Dusre Ko Bahut Chahte The, Ek Din Ladki Ladke Se Boli.

Ladki: “Meri Mummy Ko Tum Bahut Pasand Aaye”
Ladka Sharmate Hue Ladki Se Bola.

Ladka: “Kuch Bhi Ho, Main Shaadi Tumse Hi Karunga, Aunty Se Kahna Mujhe Bhool Jaye“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook