A mouse was going with its kids

A mouse was going with its kids.a CAT jumped infront of them. Mouse shouted:" BHOW BHOW"
Cat ran away,

Mouse:"that's the advantage of learning foreign language

by Pak101.com (few years ago!) / 854 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boss hangs a notice on his office

Boss hangs a notice on his office door, "I am D boss, don't forget"
When he returns from lunch sum1 had written "Ur wife called up she wants her notice board back

by Pak101.com (few years ago!)
Khasosi Duaa

Teri zindagi me koi gam na ho,
teri khushi kbi kam na ho
dua hai tujhe mile aik pyari si dulhan

jis ka wazan 3 maan se kam na ho.

by Sabir shah (few years ago!)
bhikari- ae bhai 1rupaya dede

bhikari- ae bhai 1rupaya dede,3din se bhookha hu

santa-3 din se bhookha hai to1rupaye ka kya karega?

b- wajan tolunga kitna ghat gaya hai!!

by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan ne molvi ko bohat maara,

1 pathan ne molvi ko bohat maara,

kisi ne pucha kyn maara.

PATHAN: ye kehta he tamam muslman jannat ka mazay lenge,

jannat tou hamara bewi ka nam hai¦

by Pak101.com (few years ago!)
Likhna PArhna aata hai?

Boss : Likhna PArhna aata hai?
Sardar : Likhna aata hai parhna nai.
Boss : apna naam likho
Sardar : %$*3@t(*^&%
Boss : Ye Kya Likha Hai?
Sardar : KAha Tha Likhna Ata hai
PArhna nai…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ustaad Pathan Se

Ustaad Pathan Se Pakistan K Kitny Soobay Hay?
Pathan : (4)
Ustaad Sahabash Un K Naam Batao
Pathan: Mashrik, Maghrib, Shumal, Junoob.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Amaara liye bi Dua krna

2 Arbi, Aik Doosre Ko Arbi Main Galiyan De Rahe Thy

Qareeb se guzartay huye
Phathan ne unse kaha


Qaari saib!
Amaara liye bi
Dua krna...! ;-)

by Abdul Hannan (few years ago!)
Ishq k Jazbat Ko

Ishq k Jazbat Ko Khudkashi Karni Pari

Panchiyon Ko Par Jala K Roshni Karni Pari

Ek Bachi Ki Bewafai Ko Bhulane K Liye

Jane Kitni Bachiyun Se Dosti Karni Pari. :-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar

Sardar: Ghar mai maira hukam mana jata hai. Mai kahta Garam pani le awo, tu usi Time le aty hain
.
Friend: Garam Pani kion?
Sardar: Garam Pani Se bartan achy dulthay hain

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A boy and a girl play ludo

A boy and a girl play ludo. Boy agar 1,2,3,4,5 aya to i will kiss u.
Girl- what? Acha ..Agar 6 aya to.

Boy- Kabhi ludo nahi khela kya, 6 aiya to phir se meri bari….

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook