Boy Friend On Phone
Boy Friend on phone:
Hi dear muje teri bahut yaad aa rahi hai
I seriously miss u!
GF: Abhi to baat ki humne
BF: Arey phirse tuje hi lag gaya, Sorry!!
by Pak101.com (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Bittu Ki Mummy Se Padosan: Janti Ho, Kuch Log Mujhe Meri Beti Ki Saheli Maan Lete Hai.
Bittu: Aunty Kya Apki Beti Abhi Se Apki Umra Ki Lagti hai ?
by Pak101.com (few years ago!)
1971 da yudh chal reha c.Pak jahaj to bumb sut reha c Loki gharo bahar aa gaye.
Banto:Mein apne nakli dand bhul gayi.
Banta:'Saliye Jahaj bumb sutda kurkure ni.
by Pak101.com (few years ago!)
Plz call me,its urgent. Ek accident ho gaya hai.
.
.
Aap ka hi blood group chahiye,
Plz mana mat karna
Warna
GADHA mar jayega
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Sardar Jungle Se Guzar Rha Tha
K Us Ne Daikha K 1 Sanp Drakht Par Latka Hua Hai…
Sardar:NIDDO Piya Karo…
Sirf Latakne Se Height Nai Barhti;-)
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Mai bahut pareshan hu
MOLU-Q
GOLU-Yaar maine suna hai biwi doli me baith ke jati H or arthi pe jati H
Or meri biwi taxi me baith k chali Gyi
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony
mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st srdarni : 20 saal tk meri koi olad ni hoi
2nd srdarni: tey fer tu ki kita?
1st: Fer main 21 saal di hoi tey abay ne mera viah kr dita, tey fer olad hoi:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 ghantay aatay ki line main khara rehte huye ek
aadmi ghussay se chillaya. "Main Zaradari ko goli
marnay ja raha hon." Kuch dari baat woh wapas
aakr aatay ki line main khara ho gaya. Kisi ne
pucha. "Kyon Maar Diya?" Usne maayusi se jawab
diya. "Wahan pe bhi line lagi hui hai."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Pathan bike per ja rahay the
Police walay ne rok ker
kaha:
pata nai hai ke Double swari per pabandi hai
Pathan: pata hai isi liye to isko wapis chornay ja raha hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan gusse se: Waiter ! Es chicken biryani mai chicken kion nahi hai?
Waiter: Gulab Jaman mai Gulaab kahan hota hai?
.
Pathan: Han yar sorry…..
by Mazhar Khan (few years ago!)