Boy Friend On Phone

Boy Friend on phone:
Hi dear muje teri bahut yaad aa rahi hai
I seriously miss u!

GF: Abhi to baat ki humne
BF: Arey phirse tuje hi lag gaya, Sorry!!

by Pak101.com (few years ago!) / 915 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bittu Ki Mummy Se Padosan

Bittu Ki Mummy Se Padosan: Janti Ho, Kuch Log Mujhe Meri Beti Ki Saheli Maan Lete Hai.

Bittu: Aunty Kya Apki Beti Abhi Se Apki Umra Ki Lagti hai ?

by Pak101.com (few years ago!)
1971 da yudh chal Reha

1971 da yudh chal reha c.Pak jahaj to bumb sut reha c Loki gharo bahar aa gaye.

Banto:Mein apne nakli dand bhul gayi.

Banta:'Saliye Jahaj bumb sutda kurkure ni.

by Pak101.com (few years ago!)
Plz call me,its urgent


Plz call me,its urgent. Ek accident ho gaya hai.

.

.
Aap ka hi blood group chahiye,
Plz mana mat karna

Warna

GADHA mar jayega

by Mazhar Khan (few years ago!)
Niddo Piya Karo

1 Sardar Jungle Se Guzar Rha Tha
K Us Ne Daikha K 1 Sanp Drakht Par Latka Hua Hai…

Sardar:NIDDO Piya Karo…
Sirf Latakne Se Height Nai Barhti;-)

by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Mai bahut pareshan hu

GOLU-Mai bahut pareshan hu
MOLU-Q

GOLU-Yaar maine suna hai biwi doli me baith ke jati H or arthi pe jati H
Or meri biwi taxi me baith k chali Gyi

by Pak101.com (few years ago!)
Saala is kal-kal ke chakkar mein

Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony
mein mere lakhon rupaye fase huye hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
20 saal tk meri koi olad ni hoi

1st srdarni : 20 saal tk meri koi olad ni hoi

2nd srdarni: tey fer tu ki kita?

1st: Fer main 21 saal di hoi tey abay ne mera viah kr dita, tey fer olad hoi:

by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 ghantay aatay ki line main

2 ghantay aatay ki line main khara rehte huye ek
aadmi ghussay se chillaya. "Main Zaradari ko goli
marnay ja raha hon." Kuch dari baat woh wapas
aakr aatay ki line main khara ho gaya. Kisi ne
pucha. "Kyon Maar Diya?" Usne maayusi se jawab
diya. "Wahan pe bhi line lagi hui hai."

by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Pathan bike per ja rahay the

2 Pathan bike per ja rahay the

Police walay ne rok ker

kaha:

pata nai hai ke Double swari per pabandi hai

Pathan: pata hai isi liye to isko wapis chornay ja raha hon

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan gusse se

Pathan gusse se: Waiter ! Es chicken biryani mai chicken kion nahi hai?
Waiter: Gulab Jaman mai Gulaab kahan hota hai?
.
Pathan: Han yar sorry…..

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook