Woo cool reply
A babe was standing at a bus stop. A boy walking along remarked, chand to raat ko nikalta hai, aaj din mein kaise nikal aaya?
The girl replied with a smile ulloo to raat ko bolta hai, aaj din mein kaise bol raha hai?
by Pak101.com (few years ago!) / 883 views
Similar Jokes
Pandit: I am so miser (kanjoos) that I went alone for my honeymoon and saved half the money.
Bania: That is nothing, I saved full money. I sent my wife for honeymoon with a friend
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. adhi raat ko utha or biwi se bola-main ja raha hu,hospital se Phone aaya hai emrgncy hai.
Wife-kisi ko to apni maut marne diya karo. .:
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Gaon main kisi Buzurg ki mar janey se School
Ma Chutti Ho gai
School se aatey huway bacho ne 2 aur Buzurgon
Ko dekha tu aik bacha bola
Wo Dekho 2 aur chotian aarahi hain!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Interview K Lye Gaya.
Interviewer : Where Is Abu Dabi?”
Pathan: Jis Qabrastan Me Meri Ami Dabi, Wahi Per Abu Dabi ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Lecturer: What comes first - Sun or Moon?
Student: Obviously Moon.
Lecturer: How?.. Student: Abe Dhakkan Honey'MOON', k baad hi to 'SON' Ayega na...
by Pak101.com (few years ago!)
Director to actress:
tumhe 4 gunde pakrenge
aur hero bachane ayega
...
Actress: Hero Kaun hai?
Director: Emraan Hashmi
Actress: phir mujhe
usse kaun bachayega???
by Pak101.com (few years ago!)
Jo cheez Urti hai
Master : Jo cheez Urti hai, wo anday deti hai
Aur
Jo zameen per chalti hai, wo bachay deti hai.
Wo kiya cheez hai jo urti b hai aur bachay bhi deti hai..?
Pathan : Air hostess...:-p
by @irha@ (few years ago!)
Aaj Maine ek Jaan Bachai,Pucho Kaise?
Ek Bhikhari Ko Maine Pucha
1000 Ka Note Du To Kya Karega?
Wo Bola-Khushi Se Mar Jauga!
To maine use paise nahi diye..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: oye banta machli khayega?
Banta:nahi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen k kha lena.
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi Apne 16 bacho
Aur BV k sath Dost k ghar Dwat pe gia
Dost ne itni bari Family dkh kr
Ghusa main kaha,
“Hayaa nhi i?”
Molvi:
Nhi Us k pepar ho rahy hain
by hearthackervsgirls (few years ago!)