For job interview question.

For job interview question.

Brithish to sardar:"where is abu dahbi

Sardar:jis qubrastan ty ammi dabi,ody naal e zara para kr k abu dabi"

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 991 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Duniya Ki Sabse Sundr Ladki

Aagr Ap Duniya Ki
Sabse Sundr Ladki ko
Sache Dil Se Mangoge

To Wo Humsha ke Liye
Apki Ban Jaegi…
-

-

-

-

BHABHI.

by Mazhar Khan (few years ago!)
DESI bhi chalti hai

Ek ladka ladki ko dekhne gaya
.
.
.
Ladke ne english me baat karne ki sochi Aur bola- English chalti hai na ?
.
.
.
Ladki sharmate hue-
.
.
.
.
SODA saath ho to DESI bhi chalti hai

by Numan Malik (few years ago!)
Hamein Kon Si Jaldi He

Doctor: Cigrate Noshi Insan Ko Ahista Ahista Mar Deti He….

.

.

Charsi:

Haan! To Hamein Kon Si Jaldi He…:-(

by Mazhar Khan (few years ago!)
Krish: Doctor ne mujhe kaha

Krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!

Jack: Accha kya who aisa kar paya?

Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.

by Pak101.com (few years ago!)
Faraz ghurbat se tang aa kar Daku Ban gaya

Faraz ghurbat se tang aa kar Daku Ban gaya
Daketi karne 1 bank gaya or kaha….!!!
Arz kya hai…
Taqdir me jo hay wo hi Milega,
Hands Up, Koi apni Jagah se nahi Hilega…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan in namaz

Pathan Namaz Parhnay Gaya 0r do Baar Wazoo Kya:


Kisi ne Pucha: Khan Sahab Aapne do Baar Wozoo Kyo kia?



Pathan: Agar ek Toot Gaya to Dosra Kaam Aayega

by Abdul Hannan (few years ago!)
Acha sa kapra

Santa says: Koi acha sa kapda (cloth) dikhaiye.
Salesman: Plain main dikhaon?
Santa: Abey hawai jahaz main nahi dukan par hi
dikha!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
glasses

Sara: My grand father lived 96 years & He never used glasses

Chaudhary:O menu pta ae
.
.
Kuj log sidha botle nu e mu la lende ne

by Abdul Hannan (few years ago!)
Kon Kehta Hai

GOLU: Kon Kehta Hai Qayamt Ayegi Mai Mar Jaonga
Kon Kehta Hai Qayamt Ayegi Mai Mar Jaonga

Mai To Buss Ka Driver Hu Cut Mar Ke B NikaL Jaonga

by Pak101.com (few years ago!)
Student

Father: Beta paper mai 80 % marks lainy hain
Son: Don't worry dad, 100 % lunga
Father: Stupid ! mairy sath mazaq karta hai
Son: Dad pehly mazaq kis ne Shuro kia tha

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook