Santa ki girlfriend

Santa ki girlfriend: Ab hame jaldi shaadi kar leni chahiye.

Santa: achcha... lekin hame shaadi karega koun?

by Pak101.com (few years ago!) / 1085 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Larki.;K mat kar mera pecha

Larki.;K mat kar mera pecha ik din tu pachtay ga…
Colg k bahr aloo choolay ki shop lagay ga…
.
.
.
.
.
Larka.;- tu mat thokra mere peyar ko.
Ik din pachtay gi..
Usski alooo choolay ki shop pe bartan saaf karti nazar ay gi.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tom: sale! 1 laat marunga mumbai ja k girega!

Tom: sale! 1 laat marunga mumbai ja k girega!

John: mein marunga to america me girega!

Santa: bhai mujhe dhire se 1 LAAT maro..pas k gaon jana hai

by Pak101.com (few years ago!)
Aj meri Juma ki NAMAZ nikl gai

PATHAN: Aj meri Juma ki NAMAZ nikl gai

Friend: wo kase?

PATHAN: IMAM sahab bole Apny MObile of ker dain ,

Mera mobile Ghar tha jab ker ke aya to JIMAAT nikal gai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: oye teray chotay bhai ki

Pathan: oye teray chotay bhai ki moonchain hen or teri nahi hen?
Aisa kiun?

2nd Pathan: Is main kiun wali kya bat he?
Wo Abu pe gya he or me ammi pe.

by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Ek Rupaye Ka Sawal Hai

Bhikhari: Ek Rupaye Ka Sawal Hai Bachcha?
Chintu: Ganit Ke Master Sahab Bagal Me Hain, Unhi Se Poochh Lo.

by Pak101.com (few years ago!)
Dove se nahakar kya karna hai.

Dove se nahakar kya karna hai.
2013 me to sabhi ko marna hai.
1 saal khushi se jilo yaro

Agle janam me phir “johnson baby” se shuru karna hai…

by Pak101.com (few years ago!)
Autowaala: sorry sir, meter daalna

Autowaala: sorry sir, meter daalna bhool gaya.

santa: problem nahi hai. main bhi apna purse bhool aaya. chodo

by Pak101.com (few years ago!)
Pakistan Zinda Baad".

Mein tumhe pyaar ke teen lafz kehna chahta hoon... woh teen Lafz jo tumhara dil tak pahooch kar, tumhe gehraayi tak chhooh jaye. Yeh teen Lafz mere dil se nikal kar, tumhara dil par zaroor chhah jayenge. Ab sunlo yeh pyaar ke teen Lafz - "Pakistan Zinda Baad".

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa aur Banta train ke

Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.

Santa chadh gaya, to train me logo ne kaha “WEL DONE”

Santa – Khaak well done, jana to usey tha, mein to usey chhodne aaya tha!

by Pak101.com (few years ago!)
Duniya main

Duniya main sub se BARA OR khaternaAK jadoO KAHAN hota hy?
.
.
BeauTY parlour Mein,
Jaandi koi hoR AY,
Andi koi hor ay.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook