Tom: sale! 1 laat marunga mumbai ja k girega!
Tom: sale! 1 laat marunga mumbai ja k girega!
John: mein marunga to america me girega!
Santa: bhai mujhe dhire se 1 LAAT maro..pas k gaon jana hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1200 views
Similar Jokes
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain
Dr: yeh dawa aaj se kha lena
Pathan: kal se kha lun
Dr: kyun?
Pathan: aaj final hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
If ever in your life u r very sad n feel that u have lost everything, I'll come, hold ur hand, take u 4 walk on a bridge and show u where 2 jump from.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher Class Mein Papu Se Puchti Hai,
Teacher: “Chalo Papu Aaj Tum Batao, Tumhara Favorite Writer Koun Hai?”
Papu: “Mam, Aapki Beti Tina, Jo Mujhe Har Hafte Ek Achha Letter Likh Ke Bhejti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Cheel ko English main Kya Kehte Hain.
Banta : Eagle
Santa : Agar cheel bimar ho jaye to? Banta : Illeagal...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Report Bohat Kharab Thi
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Zindagi mai kamiyab hony k do asool:
1- Kabhi kisi ko puri baat na batao.
2- ……!!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Phatan train me su su kr k aya..
BV:Ap ka pyjama geela kyu hy?.
Phatan:Toilet mein likha hy“Jisam ka koe b hesa bahir na nekale”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
student[shoking]: miss jaldi police ko phone kro jaldi
miss[shoked]: par kyon kya hua????
student: vo meri pencil kho gai hai report likhwani hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik admi apni bewi ki qabar par kara zor zor se panka chala rahata aour rorahatha. Kisi na kaha itni mohabat. Bola ke marna wali kehkay gaye the ki meri qabar ki miti khoshk honai se pehle doosri shadi nahi karna. Kon kambakht har roz qabar par do balti pani dal kar chala jata hai.
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Shadi ki 20ven Anvrsry pr husbnd gehri soch me thaWife: Kia soch rhe ho?
Husb: Kia tmhn yad hy k kb tmhre bap ne hme date pr pkra tha 0r gun point pr mjhe kaha tha k ya to mri beti sey shadi kro ya 20 sal k liye Jail jao Wife smiles: Yes
Husb: agr men sahi faisla krta to Aj Azad ho jata.
by Pak101.com (few years ago!)