Phatan ne Doctor ko bohat mara:
Phatan ne Doctor ko bohat mara: Logo ne pocha kyou?
Phatan: Etni garmi main kehta hy Paani Boil Kar k Piyo
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
T.T: Bachy ka Tckt Half nai pora hoga, iske Umer 12 se zeada hai.
Baap Ghusse Se: Iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal to meri shadi ko hue hain.
T.T: Me yahan ticket chk Krne Aaya hun, Gunahon ka Aiteraf Sunne nai.
by Pak101.com (few years ago!)
G Son:Dadi kya hum hamesha 5 hi rhege"Aap, Papa, Maa or Behan?
Dadi:Nahi beta jab teri shaadi ho jayegi to hum 6 ho jayege?
G Son:Aap mar jaoge to 5 ho jayege?
Dadi:Chup Chap so ja!!!..
by Pak101.com (few years ago!)
Basanti: Bhaag Dhanno bhag, aaj teri Basanti ki izzat ka sawal hai. Dhanno: Tujhe apni padi hai. Meri soch jiske peeche Gabbar ke 10 ghode pade hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar ko DRIP Lagi Thi
Jb DRIP Khtm Hony Lagi Tou Us Ny Apne Bhai Sy Kaha"Jao Sister Ko Bula Lao"
Wo 3 Din BaadPunjab Se Apni BEHENKo Le Aaya ... ;-
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: Papa mjhe Nokrani se pyar hy Mei us se shadi kronga.
Major Rohail: Nokarani ko rani banane ka na socho.
Boy: Kyu?
Major Rohail: Yehi galti mei ne b ke thi beta.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA:Lalaji dettol soap hai,
Lala:ha,
santa:acha vala hai,Lala:ha,
Santa: achi quality ka hai,
Lala:ha bhai ha,
Santa: thik hai hath dhokr 1kg aata do.
by Pak101.com (few years ago!)
Chor chori karke ghar se baher jane hi wala tha..
Suddenly kid woke up, and said to the thief :
Mera school bag bhi le jao warna main mommy, papa ko utha dunga
by Pak101.com (few years ago!)
2 MEN TALKING
1st:
I am getting married because
I am tired of eating out,
cleaning house & doing laundry
2nd:
Strange,
I am taking divorce for same reasons!
by Mazhar Khan (few years ago!)
a boy went to doctor with ingection on his face.
after checking,
doctor said"girl friend ko bolo lipstick ka brand badle lakme se alergy hai:-]..........
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Papa, aap engineer kaise bane?
Santa: uske liye bahut dimaag ka zaroorat padta hai.
Beta: haa pata hai, isiliye mujhe samajh mein nahi aa rahaa hai ke aap kaise engineer bane?
by Pak101.com (few years ago!)