Dost ne Mujhe Hospital Jane ka Kaha
Dost ne Mujhe Hospital Jane ka Kaha
Main Hospital Chala Gaya
...
Wahan 2 Drwazay The
1 Par “Khas bemari” aur 1 par “Mamoli Bemari” Likha tha
Mujhe Mamoli Bemari thi is Liye Main Mamoli Bemari Wale Room main Chala Gaya
Wahan Bhi 2 Darwaze the 1 Par “Khaas Aadmi” aur 1 par Aam Aadmi likha tha
Main Gharib Aadmi Tha is liye Aam Aadmi Wale Door se Andar Chala Gaya
Andar Gaya to !dekha ke Main Hospital se Bahar Tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 925 views
Similar Jokes
Docter:tm bus 2 din ki mehman hu.
Girl:koi bachny ka rasta?
Dr:jo ye parh raha hai us ko kiss karo.
Girl:aaakh thooo mar jane do mujhe
by Sabir shah (few years ago!)
Bv:janu suna hai k janat me husband aur wife ikathe nai hun ge.
Husband:o paglal isi lye to use janat kehte hain
by Sabir shah (few years ago!)
Imagine: Amitabh Bachaan In Kaun Banega Crorepati:Who Is The Chief Minister Of Gujraat A) Laloo Prasad Yadav B) Nitish Kumar C) Mayawati D) Narendra Modi
Sonia Gandhi: Narendra modi.
Amitabh Bachaan: Lock Kar Diya jaaye???
Sonia Gandhi: Lock kar Diya To main Apako 2 Crore Doongi.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Aurat ne ishara krke taiz a rhi bus ko roka.
Driver: Kaha jana hai?
Aurat: Jana to kahin nhi hai..
Bacha ro raha hai.
Zara bus ka horn poo-poo baja do..
by Pak101.com (few years ago!)
Techr:
Jo mery swal ka jwab dy ga usy chuti.!
Pathan ne apna bag khirki se bahir phenka.
Techr:
Ye bag ks ne phenka ha?
Pathan: Main ne
yaa hooo!!!! Chutti..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Passport Bnwany Gya,
Clerk: NIC Do,
Pathan Ne Biwi Ka NIC Dia.
Clerk: Biwi Ka Nahi Apna Do.
Pathan: Kal To Hmko Bola Tha K..
“NADRA” Ka Ly Kr Aao…
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Why were you late?
Pupil: Sorry, teacher, I overslept.
Teacher: You mean you need to sleep at home too?!
by Pak101.com (few years ago!)
Math Teacher to Boy-
Jayda Awaaz Mat kr
Warna 2 Bar Diffrentiate krke 1 bar Integrate kr dunga
Boy- Sir Maine b "e" Ki Power x hu Jo karna kar lo
by Pak101.com (few years ago!)
Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua, Muje Afsos Hai….
Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe Relaionship Status Update Karna Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Banta calls FM radio: I'v found sm1 named Kamaljit's wallet wid Rs. 15K.
RJ: Sir! U wnt 2 retrn d wallet?
Banta: Ni pagal! I wnt 2 dedicate a sad song 2 him.;-
by Pak101.com (few years ago!)