once a repoter asked rajnikant

once a repoter asked rajnikant - aap pe itne jokes bante h, itni insult hoti h, aapko bura nhi lagta....

rajnikant-aapko ye sb joke lagta h...

by Pak101.com (few years ago!) / 983 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Madam aap murgi hai kya

golu-madam aap murgi hai kya teacher- q golu -aap mujhe hamesha test mein anda deti hain

by Pak101.com (few years ago!)
Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai

Ek Sawal?
Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai?
.
.
.
.
.
.
Zaroori Nahi Ke Abhi Reply Karo.
Jab Mehsoos Karo To Bata Dena.

by Pak101.com (few years ago!)
Hindu ne Muslim se pocha

1 Hindu ne Muslim se pochaTum log Khatna Q karwate ho?

Musalman soch me par gaya Phr bola: Faida to kuch khas nahi,bus zara KHOOBSURTI aa jati hai..!!

by Mohammad Ali (few years ago!)
ap ny pichly saal Eid per

Bivi:

ap ny pichly saal Eid per meri Ammi ko LOHY ka Bed banwa k diya tha ,

Is dafa kiya Irada hai ?

Shohar: Is saal us men CURRENT chornay ka Irada hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Load shedding

The most rommantic country of the world..? guess! O yes!!! pakistan u know why? har raat candle light dinner… =P Thanks to wapda for Load Shedding

by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Teacher: U Call Ur Mother As Mum..

Teacher: U Call Ur Mother As Mum..

What Will U Call
Ur Mother’s Younger Sister & Elder Sister?

Sardar:So Simple Madam
Minimum & Maximum

by Mohammad Ali (few years ago!)
Batti te Batti

Sardar to Pathan: Batti te Batti kintay honday?


Pathan: Very simple Do Battian.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik pthan 2nd pthan

Aik pthan yar aaj meri jumme ki namaz nikal gai

2nd pthan woh kese ?

1st .yara jab jamaat khara howa to imam bola apna apna mobile phone band kr do hamara mobile ghar par tha jab hum mobile band kr k wapis aaya jamaat ho chaka tha

by Pak101.com (few years ago!)
Maine apni biwi ko 12th

SANTA- maine apni biwi ko 12th karwayi
Fir B.Sc,Fir M.Sc,Fir usko job b lagwa di.Ab OR kya karWAU?BANTA- acha sa ladka dekh k shadi b karde

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Eid mubarak
Pathan ko gali me para 100 ka note mila,
Jis pe likha tha
“EiD MUBARAK”
Pathan ne chup k se note jeib me rakhte huye kaha
“KHER MUBARAK.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook