once a repoter asked rajnikant
once a repoter asked rajnikant - aap pe itne jokes bante h, itni insult hoti h, aapko bura nhi lagta....
rajnikant-aapko ye sb joke lagta h...
by Pak101.com (few years ago!) / 983 views
Similar Jokes
golu-madam aap murgi hai kya teacher- q golu -aap mujhe hamesha test mein anda deti hain
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sawal?
Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai?
.
.
.
.
.
.
Zaroori Nahi Ke Abhi Reply Karo.
Jab Mehsoos Karo To Bata Dena.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Hindu ne Muslim se pochaTum log Khatna Q karwate ho?
Musalman soch me par gaya Phr bola: Faida to kuch khas nahi,bus zara KHOOBSURTI aa jati hai..!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Bivi:
ap ny pichly saal Eid per meri Ammi ko LOHY ka Bed banwa k diya tha ,
Is dafa kiya Irada hai ?
Shohar: Is saal us men CURRENT chornay ka Irada hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
The most rommantic country of the world..? guess! O yes!!! pakistan u know why? har raat candle light dinner… =P Thanks to wapda for Load Shedding
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Teacher: U Call Ur Mother As Mum..
What Will U Call
Ur Mother’s Younger Sister & Elder Sister?
Sardar:So Simple Madam
Minimum & Maximum
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar to Pathan: Batti te Batti kintay honday?
Pathan: Very simple Do Battian.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik pthan yar aaj meri jumme ki namaz nikal gai
2nd pthan woh kese ?
1st .yara jab jamaat khara howa to imam bola apna apna mobile phone band kr do hamara mobile ghar par tha jab hum mobile band kr k wapis aaya jamaat ho chaka tha
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA- maine apni biwi ko 12th karwayi
Fir B.Sc,Fir M.Sc,Fir usko job b lagwa di.Ab OR kya karWAU?BANTA- acha sa ladka dekh k shadi b karde
by Pak101.com (few years ago!)
Eid mubarak
Pathan ko gali me para 100 ka note mila,
Jis pe likha tha
“EiD MUBARAK”
Pathan ne chup k se note jeib me rakhte huye kaha
“KHER MUBARAK.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)