Who's police
How is a police car like a women?
It flashes and It usually has a d*ck in it.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 861 views
Similar Jokes
Manager: Sorry,
But I Can’t Give U A Job.
I Don’t Have Any More Work.
Santa:
That’s All Right,
Sir. In Fact I’m Just The Right Person In This Case
You See, I Won’t Ask You To Give Me Work Anyway!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Apne Friend Golu Ko Bata Raha Thha.
Pappu: “Pichle Hafte Meri Aur Meri Girlfriend Ki Ladayi Ho Gayi Thi Aur Hum Alag Ho Gaye”
Golu: “Fir?”
Pappu: “Usne Mujhe Chidane Ke Liye Apne Naye Boyfriend Ke Sath Photo Khinchva Ke Mujhe Bhej Di”
Golu: “Ohh, Ye To Bahut Bura Kiya Usne”
Pappu: “To Main Bhi Konsa Kam Hun, Utha Ke Photo Uske Baap Ko Bej Di“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: "Al-Bairooni" k Baap ka Naam batao.
Pathan bohat soch kar bola:
"Al-Androoni"
by Abdul Hannan (few years ago!)
u r a normal person if....
1- u got a f.b acount
2-u got a mobile num
4-u r wasting ur tym in reading ths
5-u did't notice that there is no numbr 3.
7-u went to check if num 3 is there
8-whr is mumbr 6?
9-u r now smiling
10-whr is num 1?
11-u went to chk num 1....
12now do u relly think that u r normal???
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife-Aji sunte ho ghar me namak khatam ho gaya h
daal me kya daalu.
husband-Dimaag to h hi nhi
naya colgate active salt daal de
usme namak hai..
by Pak101.com (few years ago!)
aik faqeer: bachay say Allah kay naam par aik rupaya day do
bacha faqeer say: tum to hatay katay ho kama kar khao.
faqeer: aik rupaya manga hai mashwara nahin
by Muneeb Alam (few years ago!)
Faadu joke
Maa:-baal kyu nhi katwata tu ??
Ishant sharma:-Yo mom itz fashion..
Maa:-Aree woh sb toh thik h beta
pr larki wale teri behen ki jagah tuje psnd kr lete h..:D:p
hahahahaha
by Pak101.com (few years ago!)
Agr Fursxxaat Ke Lamhoo Mein
Mujhaay Yaaad Kartaay HoToh
Mujhaay Yaad Maat Karnaah
Mai Tanhaa Zaroor Hu Magaar Fizzzul Nahi.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Har khushi teri taraf mod dun,
tere lye chand tare tak tor dun,
khushiun k darwaze tere lye khol dun,
itna kafi hai ya 2,4 jhoot aur bi bol dun
by Sabir shah (few years ago!)
1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)