Santa ne apne 6 months k baby
Santa ne apne 6 months k baby
ki birthday partyrakhi,kisine
pucha:6 month k baby ka B'Day kese.
Santa:Hum semester system ko follow karte hai
by Pak101.com (few years ago!) / 919 views
Similar Jokes
Molvi to Zardari :
“Buray Kaam Chorh Do Warna ALLAH Ka Azaab Ayega”
Zardari :
“Buray Kaam To Parvez Musharaf Kar Gaya
Mein To ALLAH Ka Azaab Hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Interview main Sardar se pocha gaya: ek African lady jo kano se kuch nahi sun sakti ho usay kia kahain ge?
Sardar: Black Behrry
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pakistan Post office ney, "Asif Zardari" ki tasweer
waley tickets jaari ker diyea hain.
AWAAM puch rahi hai key
"Thook kis taraf lagana hai!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
I Wrote On The Door
"Plz Don"t Enter
I m Upset"
Frnds
Came,Smilling &
Said:
"Sory Yar tujhe To
Pta Hy Na English
Samjh Nahi Aati":-)
by zohaib (few years ago!)
Santa:
Tumhari Car Ka Tyre Kaise Puncture Huwa?
Banta:
Ik Daaru Ki Bottle Iske Neeche Aagayi Thi.
Santa:
Tumhain Bottle Nazar Nahi Aayi?
Banta:
Bottle Us Bande Ki
Jaib Mein Thi
Jo Meri Car Ke Neeche Aaya Tha… ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Memon Ki Bv Bimar Thi
Light Na Hone Ki Waja Se
Usne Candle Jala Di Or Bola:
Doc Ko Lene Jarha Hun
Agar Tumhe Lage K Tum Nahi Bachogi To Plz
Candle Bujha Dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Muje E-Mail bnana hy.
Santa
Santag
Santa123
Santaabc
Koe b nhe mil rha.
Major Rohail: Tum "AKALMAND SANTA" try kro 100% mil jye ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Height of HOPE:
Sitting in Examination hall
Holding paper in hand
And saying to yourself
.
.
"Don't worry man, Exam will be postponed"
by Mazhar Khan (few years ago!)
Zindagi me agar kuch hasil karna ho to hamesha apne dimagh ki suno Agar dimagh se koi jawab na aaye to Dil ki suno Wahan se bhi koi jawab na aae to Anhken band kr k socho k “Ya-Allah kahin me
.
.
.
.
PATHAN to nahi?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
I saw someone in coffie shop,
Attractive, Graceful, Intelligent, Smart and Decent.
More like a celebrity.
I went to Closer...... .
OH GOD!!!!
Yeh Mirrors bhi na.Ufffffffffff
by Pak101.com (few years ago!)