Wife: Husband say India jao to
Wife: Husband say India jao to saari bhejna,Dubai jao to jewelry,France jao to perfume.
Husband ne jal kar kaha,dozakh jaon to kia bhejon?
Wife:APNI VIDEO.!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1063 views
Similar Jokes
Teacher: How old is your father.?
J
honny: As old as I am.
Teacher: How is it possible?
J
honny: He became father after I was born.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SARDAR:mujy ek hathor ore keel chaye computer k liye.
SALESMAN:lekin iss ka computer main kya kaam?
SARDAR:yaar mujy computer mein window lagani hy...
by sarmad abbas (few years ago!)
GOLU: Kon Kehta Hai Qayamt Ayegi Mai Mar Jaonga
Kon Kehta Hai Qayamt Ayegi Mai Mar Jaonga
Mai To Buss Ka Driver Hu Cut Mar Ke B NikaL Jaonga
by Pak101.com (few years ago!)
Tamam log sunn len Garmi bht ho gayi hy. Suraj b khub Aag barsa rha hy. Apne sar pe geela or thanda kapra rakhen Dimaagh pe suraj ki kirne mat parne den Q k “BHOONSA” jaldi aag pakarta hy. Mera farz tha ap ko batana or ap ka kaam hy khud ko… :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Zarin aur Katrina dono hi 1 jaisi aur gori hai kyu Socho Socho Nahi pata na kyuki dono k naam me Rin aata hai Rin de chauka dene wali safedi
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik:
Abi tk tujh se machar nhi maray?
Mere kano me gunguna rahy han.
Nokar:
Sahab mene Machar Maar dye hyn,
ye to unki Biwiya hn Jo Vidwa ho
k Ro rhi hein..!
by nadeem (few years ago!)
Teacher : Santa batao ‘M’ for kya hota hai?MSanta : Sir, Mother!
Teacher : Right! Aab batao W for kya hota hai?
Santa kuch sochne lagta hai
Teacher : Santa kya soch rahe ho?
Santa : Sir, mein yeh soch raha tha ki Maa ulti kaise ho gayi?
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 dafa 1 chor ne apni mangetar ko sonay ka set dia
Mangetar ne khush ho k pocha is set ki kemat kia hai?
Chor ne jawab dia....:
Teen Sal Qaid e Bamushakat...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Aaj koi aisi baat kaho, ki main khush bhi ho jaau aur naraz bhi ho jaau . . . .
Husband: Tum meri zindgi ho, aur Lanat hai aisi zindgi par.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Examiner:
Why Are You Under Tension?
Did U Forget Admit Card, ID, Or Calculator?
Studnt:
No Sir! By Mistake I Have Brought Tomorrow
Exam's Cheating Material Today:-)
by Pak101.com (few years ago!)