Ek Aadmi Raat Mein
Ek Aadmi Raat Mein Sharab Pee Kar Ghar Aaya, Aur Sote-Sote
Bhagwan Ko Pyara Ho Gaya.
Upar Jakar Usne Bhagwan Se Jeene Ka Dusra Chance Maanga,
Bhagwan Ne Use Murgi Bana Kar Wapis Bhej Diya.
Murgi Ban Kar Usne Ek Anda Diya, Jaise Hi Usne Ande Ko Dekha To Uske Hosh Udd Gaye, Anda Sone Ka Tha.
Khushi Mein Usne Ek Aur Anda Diya, Aur Jaise Hi Wo Teesra Anda Dene Laga, Uske Sar Pe Kisi Ne Joota Maara.
Aur Jab Usne Aankhein Kholi To Usne Dekha Biwi Chilla Rahi Thi.
“Uth Jaa Saale, Bistar Pe Potty Kiye Jaa Raha Hai.“
by Pak101.com (few years ago!) / 1178 views
Similar Jokes
Sardar: Yaar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k liye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Abdul Basit (few years ago!)
Fakeer:ary baba kuch de do bht bhoka hn
Sheikh:100 rupey dikhte hoe bola 50 rupey hen tmre pas
Faker khush ho kr G hen
Sheikh:ty salya Pehle o ty kharch karlay
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Eik sheikh road se Guzar raha tha achanak usne jhuk kar road se kuch uthaya
aur zor se chillaya,
“KAMINE LoG Potti bi aise karte hain jese koi Samosa Para ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ques: Wo konsi ek baat hai Jo Students hazaro'n saal pahly bhi kahty tay, Aaj bhi kahty hain, owr Qayamat tak kahty rahengay?
.
Ans: Bus yarr kal se parhayi shuru karunga
by Mazhar Khan (few years ago!)
court me faisla hua 90% pathan bewakoof hote hn is pr pathano ne kafi shor machaya
phir faisla hua 10% pathan bewakoof nh hote tb ja kr mamla thanda hua
by Nilesh Kumar (few years ago!)
MAKKHAN- Tumhari gaadi kaisi condition me hai??
DHAKKAN- Horn k alawa sab cheez aawaz karti hain!! :-|
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Doctor! My son swallowed a key! Doctor: When?
Santa: Three months ago
Dr: What were you doing till now?
Santa: We were using duplicate key
Dr: So why did you come today?
Santa: We lost the duplicate key!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Rishtay K Liye Tasweer Khicwa Raha Tha
Toh Tasweer Men Gadha B
A Gea Sardaar Nay Yeah Likh Kay Tasweer Bheji
Mein Khabbaay Pase Han.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ligh jane k bad mombti le k wash room ja raha tha
aae dost
koi kamina phoonk mar k keh geya
happy birth day to you
by Sabir shah (few years ago!)
GF-Chand Kitne Hote He?
BF-2,Ek Tum Aur Ek Upar
After Marriage:
Bv-Chand Kitne Hote He?
Pati-Andhi Ho?
Wo Uper Kharbooza Nazar Aa raha He
by Pak101.com (few years ago!)