A Big Difference Between School & Col
A Big Difference
Between School & Collage:
.
.
In School If You Were Late,
You Had To Sit On Last Bench..
.
.
.
But In Collage If You Were Late,
You Had To Sit On First Bench.. ;-) :-P :D
by Mazhar Khan (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Wah Wah…. Wah Wah…. Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Q K Un Ki Chappal Pehen K Bhaag Gaya Hai Faraz!!! hahaha
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:- Translate This Punjabi Sentence Into English . .
Teacher:- Translate This Punjabi Sentence Into English . .
Ethay Tey Anni Peyi Hoyi Aey.
.
.
.
Sardar: A Blind Girl Is sleeping here ! ;
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Agr k0i apko dekh kar drwaza
band kar leta hai
to yad rakho
.
.
.
.
.
.
Kundi d0no taraf se h0ti hai….
tum bhi bahar se laga kar bhag
jao.
by Zia Rasool (few years ago!)
Banta: yaar me kal Bitch per ghoomane gaya tha.
Santa: Ajib baat hai, tu kutti per baith kar ghoomane gaya phir bhi usne katta nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Santa was cooking Murgi,Wen he added Hara Dhaniya guess wat Happened?The Murgi start Dancing & Singing 'HUM PE YEH KISNE HARA RANG DALA.MAAR DAALA.
by Pak101.com (few years ago!)
LECTURER: Write a note on Gandhi Jayanti.
CIRCUIT WRITES: Gandhi was a great man,
but maa kasam i dont know who is Jayanti.
Koi locha-lafda hoga buddhe ka!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mohabbat
ISHQ
Pyar
ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 larka pathan se: Mai agar chahun to saray Pathano ko Jannat
se nikaal kar Jahanum main la sakta hun.
Pathan: Kis tarah yaara?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Haara hua Match to koi bhi jeet sakta hai Faraz,
.
.
.
.
.
.
.
Jo jeeta hua Match haara de ussey
Misbah kehte hain
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 2 grl- Apni body to dekho jaise haddiya hi haddiya Ho!
Grl-isliye itni der se soch rhi hu k mere pas Kutta kyo khada h?
by Pak101.com (few years ago!)