kya aap mujhe us
Student:-sir, kya aap mujhe us kaam ke liye bhi saza denge jo main nahin kiya hai?
Adhyapak:-nahin nahin,bilkul nahin.
Student:-sir, maine aaj ka homework nahin kiya hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 861 views
Similar Jokes
A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.
Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Aadmi Apne Ghar Par Movie Dekh Raha Tha To,
Aadmi Ek Dam Se Chillaya: “Nooooooooooooo, Ruk Jaaaaaaaaooo, Ghode Se Utar Jaao, Ye Ek Jaal Hai Utar Jaaao”
Patni Hairani Se Bhagti-Bhagti Aayi Aur Puchha.
Patni: “Kya Ho Gaya? Kise Warn Kar Rahe Ho? Kya Dekh Rahe Ho Tum?”
Man: “Hamari Wedding DVD Dekh Raha Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Boy-Mai Shadi nahi karunga
Dad-Kyu?
Boy-Q ki Gaon wale Meri Mangetar ko taxi kehte hai
Dad-Are Beta Karle.. Chota sa to Gaon Hy Kitni chali hogi
by Pak101.com (few years ago!)
Banti asked Ballu"I watch TV in my liesure time,what about you?"
Ballu simply replied""I watch TV when my wife and mother quarrel with each other"!!
by Pak101.com (few years ago!)
Usay pehli bar BuS me dekha tha
Wo mere samny wali seat par bethi thi
Wo bar bar muje sir sey pao tak dekh rhi thi
Us ne muje ishara kya
Ma moqa pa k us k pas gya
Ahista sy pucha
G Farmaey
Usne sharmate hue kaha
"Bhai ap ny pent ulti pehni hui he"
\(' ')/ | |
_/ \_
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi ne Pathan se puchha
Gusal k kitne Farz haiñ?
Pathan. 3
Molvi.. kon kon se?
?
Pathan.
1.sabon
2.shampoo
aur
3.tolya>;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Aadmi Jyotishi Se- Meri Shaadi Kyon Nahin Ho Rahi Hai.?
Jyotishi- Kaise Hogi.. Kundli Mein Sukh Hi Sukh Jo Likha Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A worried father confronted his daughter one night. "I don't like that new boyfriend, he's rough and common and bloody stupid with it."
"Oh no, Daddy," the daughter replied, "Fred's ever so clever, we've only been going out nine weeks and he's cured me of that illness I used to get once a month."
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:- wats the price of galaxy grand???
Shopkeeper:- Rs 35000
Girl:- Awwwww
Girl :- wat about S4??
Shopkeeper:- Awwwww + Awwwww :P :D ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shohar: Darling I will love u for the next 1000 years?
Biwi: Uss k baaad kon c Maa k pass janey ka irada hai?
by hearthackervsgirls (few years ago!)