1 Murghi ko Kaway se pyar ho geya,
1 Murghi ko Kaway se pyar ho geya,
jb Murghay ko pta chala tou wo murghi k pas gaya r bola k muj my kia kami hai?smart hon kaway sy ziyada khobsurat hon tmhari bradari ka hon?
Murghi: Me tmhary jezbat ki qadar krti hon,lakin wo air force my hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1140 views
Similar Jokes
Mom To Her 7 Year Old Kid.
Lets practice maths
Ok?
Lets start with addition.
Example:
Your aunt gave you 2 oranges & 2 bananas.
Whats your answer?
Thannk You Auntie!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?
Sardar Je: MISS
"NARRA"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Modern Aashiq:
Aaj Apni Girl-Friend Ki Shaadi Mein
Ja Kar Ye Ehsaas Hua,
Ki Rajma Chawal Achhe Ho To Mohabbat Bhi Feeki Lagti Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Aap bahut mote ho gae ho
Husband: Tum bhi to kitni moti ho gai ho
Wife: Mai to maa banne wali hu
Husband: Mai b to baap banne wala hu
by Pak101.com (few years ago!)
Kal Achanak wi-fi ka signal band ho gaya, fir kuchh chhanbin karne par pata chala ki.....
.
.
.
.
.
.
.
padosi ne bill nahi bhara. Duniyan me bhi kaise kaise kangal aur Gair Jimmedar logg bhare pade hai.
Pura Din kharab ho gaya yaar.....
by lescol (few years ago!)
16. Santa n Banta were watching a cricket match.
When Dhoni hits a boundary.
Banta: Kya Goal mara.
Santa: Raha Na bewakoof ka bewakoof, Goal is mein nahin cricket mein hota hai
by Pak101.com (few years ago!)
Tcher 2 Stdt-Beta Ans sheet pr sabse phle kya likhna chahiye?
St-IS SHEET PAR LIKHE GYE ANS KALPNIK H JINKA KISI B BOOK SE KOI SMBANDH Nhi H or
Yadi koi sambandh hai to wo co-incidence hoga..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar jii: kam wali nokrani“SHANTI” ko bulao
BV: kyu?
Sardar jii: doctor ne bola hy kraat ko dawa khao aurShanti k sath so jao
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A pathan for an exam had studied only one essay ‘FRIEND’,
but in the exam the essay which came was ‘FATHER’ .
He replaced friend with father in the essay and it read:
by Pak101.com (few years ago!)
Employee:
Boss aap shadi shuda mardon ko hi noukri q daitay hain????????
Boss:
Q kay unhain pehlay hi say Gaalian khanay ki aadat hoti hai………….=
by Pak101.com (few years ago!)