Sardar Nanga Agaya
1 Sardar Naha Raha Tha
1 Larki Darwaze Pe I
To Sardar Aise Hi Bahir Aa Gaya
Larki:
Uf Toba Kuch To Pehen Lo
Sardar Bhag Kar Andar Gaya Or Chapal Pehan Aya.
by Pak101.com (few years ago!) / 1044 views
Similar Jokes
Teacher – Agar irada pakka kar k kuch kaam karo tou woh poora hota hai…!!!
Student – Rehne dain miss, agar aisa hota to aaj aap meri baahon me hoti..
by Pak101.com (few years ago!)
JO' or 'WO' dono best friend the
1din 'JO'ne 1 darawni film dekhi or 'WO' Mar gya
ab bolo 'WO' Kyu mar gaya.
?
?
?
kyunki JO dar gaya WO mar gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Postman Doorbell Bajata Hai.
Ek Bachha Mooh Mein Cigarette Liye Aur Hath Mein Beer Glass
Pakde Hue Bahar Nikla.
Postman: “Beta, Papa Hai ?”
Bachha: “Abe Bhootni Ke, Mujhe Dekh Ke Lagta Hai Baap Ghar Pe Hoga“
by Pak101.com (few years ago!)
A police officer stops a blonde for speeding and asks her very nicely
if he could see her license.
She replied in a huff, "I wish you guys would get your act together.
Just yesterday you take away my license and then today you expect me to show it to you!"
by Pak101.com (few years ago!)
teachr to student:
ek taraf paisa hai, ek taraf dimag
kya lo gay???????
student: paisa
teacher: galat, Agar mai hotee tou dimag laitee
student: Jiskre passjo nahi hy vo wohi leta
hai.........:)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Afridi Ne Ball Chaba k De Diya Is Baat Ka Saboot!
.
.
.
.
K Colgate Banaey, Masoorhe Sehet Mand or Daant Mazboot. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Chotoo, Motoo se: teri dukan pe mitthai rkhi hai tera dil isko khane ko nhi krta.
Motoo: Yar krta to bohat hai par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu:-p
by Pak101.com (few years ago!)
Admi: Mujhe Sardar Banado
Doctor: Us Ke Liye Tumhara 50% Dimag Nikalna Paadega
Admi: Nikal Do, Doc Ne Galti Se 90% Nikal Dia Admi Hosh Ma Aa Ke Bola: Kocha Ye Tumne Kya Kardiya?
by Pak101.com (few years ago!)
Bank Manager:
Hamara Bank aapko bina interest ke loan de raha hai..
Santa:
Jab dene mein interest hi nahi hai, to kyon de rahe ho?
Nahin chahiye!
by Pak101.com (few years ago!)
B0y: tumharay pen main ink nae hai kya
Grl: andhay h0 kia?
chal t0 raha hai
B0y : acha t0 apna number t0 likh kr dikha0…
by hearthackervsgirls (few years ago!)