Afridi Ne Ball Chaba k
Afridi Ne Ball Chaba k De Diya Is Baat Ka Saboot!
.
.
.
.
K Colgate Banaey, Masoorhe Sehet Mand or Daant Mazboot. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!) / 806 views
Similar Jokes
Son: Dad apko pata chaly ke mai 1st division pass howa hon tu apko kesa lagy ga?
Dad: Tu mai khushi se pagal hojawonga
Son: Bus esi dar se mai FAIL hogia
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
So, ladies & gentleman apki bhar poor taliyoon k sath tashreef la rahi hain
.
.
.
Garmaian....
by Sabir shah (few years ago!)
Husband: Sir, meri wife gumm ho gayi hai.
Postmaster: Bhai yeh postoffice hai. Ja ke policestation mein complaint likhao.
Husband: Kya karun…, khushi ke mare kuch samaj hi nahi aa raha…
by khalid hussain (few years ago!)
Aurat aur Newspepar me kya aik jesa hai????
?
?
?
1} dono hi bahut batuni hote hai.
2} dono jahan bhi jate hai bahut si news sath lekar jate hai.
3} Purani ho jaane ke sorat mein dono ki he nahi hoti.
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar Askd The QuaIification 4rom Beautiful Girl
Girl Replied: Double M.A
Sardas Askd: Kyun Pehla Galat Ho Gya Tha?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:
Batao Aisa Kya Karen K Saanp Bhi Mar Jaye
Or Laathi Bhi Na Tootey?
,
,
,
,
Pathan:
Jootay Se Mar Do
by Pak101.com (few years ago!)
Saas: Khuda ne tumhe do aankhe di hai, Chawal se patthar nahi nikal sakti kya?
Bahu: Khuda ne tumhe battis daant diye hai do char 2-4 patthar nahi chabba sakti kya!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Memon Ki Bv Bimar Thi
Light Na Hone Ki Waja Se
Usne Candle Jala Di Or Bola:
Doc Ko Lene Jarha Hun
Agar Tumhe Lage K Tum Nahi Bachogi To Plz
Candle Bujha Dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Cricket Khel Kar Aaya..
Banta:Kitne Run Banaye?
Santa:Century Hone Me 99 Run Baki The Or mai Out Ho Gaya.
Banta:shit Yaar so close.. ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Secret of success:
1. Top mat karo warna log tumse
jalenge.
2. Class me late jao, har teacher tumhe
yaad rakhega.
3. Nakal ka chance ho to padho mat.
4. Zyada padhne se time waste
hota hai,time kharab karna
buri bat hai..
5. Kabhi viva mat do bcoz
bezzati ke 2 marks se izzat
ke 0 marks acche hote hai
by Pak101.com (few years ago!)