Urdu Funny Quote – RAILWAY INTERVIEW
RAILWAY INTERVIEW of Pappu:D
Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa
gayi to kya karoge ??
.
Pappu:- Jee, red light dikhaunga..
Interviewer:- Red light na ho to …??
Pappu:- Torch dikhaunga..
Interviewer:- Torch na ho to…??
Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.
Interviewer:- Shirt bhi red nahuyi to…??
.
Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko
bulaunga.
Interviewer:- Wo kyun…?? kya wo traino ki
takkar rok dega ??
.
.
.
Pappu:- Jee nahi,
wo kya hai na k usne kabhi 2 traino kitakkar
nahi dekhi….
by Mazhar Khan (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
Angry Pagal : Oye mein is duniya ko mita dunga, mita dunga, mita dunga.
Dusra Pagal standing besides said mein tujhe rubber nahi dunga
by Pak101.com (few years ago!)
A little boy asked his father;
"Daddy, how much does it cost to get married?"
And the father replied;
"I don't know son, I'm still paying."
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Admi GOLU Ko Mar Raha Tha
Logo Ne Poocha K Q Maar Rhe Ho
Aadmi-Sala 1 Ghante Se Pooch Raha Hy K
Phir Sailab Kb Aaega
Muje Rashan Nai Mila
by Pak101.com (few years ago!)
3 pathan ek bike pe ja rahe they
3 pathan ek bike pe ja rahe they
Trafic constable ne rokney k liye hath diya
Pathan: abay pagal hai kya…!
Pehle hi 3 bethe hain tu kaha bethe ga?
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: oye banta machli khayega?
Banta: nhi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen ke kha lena.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on phone:
Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking‚¦
by Pak101.com (few years ago!)
MAN-God give me strength. PRIEST-Are you going to a battle? MAN - no, to visit my in-laws.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baap apni beti se: beti tum nd kbi koi aisa kaam kya h js se mera sir ooncha hua ho?
Beti: yad karen papa ek bar maine apke sir k neche 3 takiye rakhy thy
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: darling, tumhara naam apny haath py likhun ya dil py ??
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl: idhar udhar kio likhty ho..!!
ager sacha pyar karty ho to apni property k papers py likh do =
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Hotel Jo Sirf Naye
Shadi-Shuda Couples Ke Honeymoon Ke Liye Bana Tha,
Uske Gate Pe Ek Bada Sa Sign
Board Laga Tha, Jispe Likha Tha.
Kripya Khidki Ke Parde Hamesha Dal Ke Rakhe,
Aapka Pyar Andha Ho Sakta Hai Par Humara Staff Nahi.
by Pak101.com (few years ago!)