Aik admi apne gadhe ko nilha raha tha
Aik admi apne gadhe ko nilha raha tha.
is ke dost ne poucha, “kya koi khas bat hay aaj?”
us admi ne kaha, “han aaj shaam ko mere gadhe ki salgira hay”
dost ne poucha, “phir mujhe kya khelao ge?”
us admi ne jawab diya, “jo kuch yeh khaye ga tum bi kha lena.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1023 views
Similar Jokes
2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha hote han....
3 pathan aata ha or kehta ha ye kia kar rahe ho.......
wo kehte han lasii bana rahe han
to 3 pathan kehta ha.......itna lassi tumhara baap pie ga
by tanveer hussain (few years ago!)
God Pappu Se: Beta Kya Chahiye.
Pappu:1 Job,1 Badi Se Gadi, Or Usme Dher Saari Ladkiya.
God:Tathastu..!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aaj Pappu Girls School Me Bus Driver Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa nurse se bola: aapne mera dil churaa liyaa hai.
Nurse: hmmm... maine dil churaane se pehle doctor ne aapka kidney churaa liyaa hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa – My wife died yesterday..
I’m trying to cry but tears are not come out,
what to do?
Banta – No Problem.
Just Imagine she Came Back.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl.
So,I Dont Know
Whether I Am Uncle Or Aunty.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu namoonia say hi maray ga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar Ji and Computer
Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Ladki Road Pe Sharab Pee Rahi Thi, Use Dekh Ek Ladka Bola.
Ladka: “Tum Ladki Hoke Daaru Piti Ho?”
Ladki: “To Kya 2-4 Peg Ke Liye Gender Change Karwa Lu?“
by Pak101.com (few years ago!)
Kuch log dozak mein bary aram se soay huy thy
Farishta : yaar ye koon log hain?
Daroga : ye sab pakistani hain loadshading ki waja se garmi ki aadi hain .
by Pak101.com (few years ago!)
Lady doctor: tum roz subah clinic k bahar khade ho kar aurto(Lady) ko kyon ghurte ho? Santa: ji aap hi ne bahar likha hai "aurton ko dekhne ka samay subah 10 se 12".
by Pak101.com (few years ago!)