Fax Machine Fun
Manager: “Do you know anything about this fax-machine?”
Executive: “A little. What’s wrong sir?”
Manager: “Well, I sent a fax, and the recipient called back to say all she received was a blank page. I tried it again, and the same thing happened.”
Executive: “How did you load the sheet?”
Manager: “I didn’t want anyone else to read it by accident, so I folded it so only the recipient would open it and read it.”
by Pak101.com (few years ago!) / 1593 views
Similar Jokes
Sardar Jie Calls Air India:
How Long Does It Take To Fly To Amritsar??
“Just A Second,”Says Receptionist.
“Thank You”.
Says The Sardar & Hangs Up:))
by Pak101.com (few years ago!)
Q: Aisi ki taisi kab hoti hai?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ans: Jab loose motion lage hon aur pajame ki gaanth na khule. :-O
by Abdul Hannan (few years ago!)
Flight ka Pilot !!
.
.
Announcement k baad MIC OFF karna bhool gaya
.
.
.
.
Pilot apne co-pilot se bola:"Main pehle coffee piyunga phir airhostess ko kiss karunga" :)
.
.
.
Ye sun k Airhostess MIC OFF karne bhaagi
.
.
.
.
Aur Phisal kar gir padi..
.
.
.
.
Paas betha buzurg ye dekh ke bola:"Beti, araam se jao..
.
.
.
.
Pehle wo coffee piyega...:p :O :D :D
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya
Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?
Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Rahul: How old are you Shobit?
Shobit: i'm 7 years old.
Rahul: You know what when I was in your age I was
also 7.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne galti se kisi ka 100 ka balance ho gya.Phr call kiO yaar mera 100rs wapis kro
Banta:mere pas to 80 aaya hai
Santa: ruk yaar mai 20rs or bhejta hun.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: UncLe
Mai 1 Ladki Se
PYaR KaRTa Hu.
.
UnCLe: To
UsKe BaaP Ko CoFFee PiLaNe LeJa AuR SHaDi Ki BaaT KaR,
.
.
.
.
. .
.
.
BOY: UnCLe, CHaLiYe CoFFee PiTe
hai.
by Numan Malik (few years ago!)
Britisher:- Why All U Indians are in different colours?
Look We all are White!
.
.
.
.
.
.
.
Abdul Kalam:- HORSES
are in Differnt colours.
But DONKEYS
are all the same
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Mehnat Karoge
To Kuch Banoge
Sant-Teacher Hamra
Gadha To Itni Mehnat Karta Hai
Magr Wo Ab Tak Kuch Nahi Bana ...;->
by Pak101.com (few years ago!)
SHADI SE PEHLE
Boy: Aakhir wo din aae ga kb
Girl: tm muje chor to nhi doge
Boy: no way esa sochna b mat
Girl: Roz shoping kraogy
Boy: Q Nhi, Bahot Sari
Girl: tmhari zindgi me koi or to nhi?
Boy: no yar
Girl: do u love me.
Boy: yes dear.
Girl: oh dear!
SHADI K BAAD -
Ab zra ye sms neechey se ooper
prhen..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)