Bura Khwab Tha

:
('.')
) _/)'(/_
>"""<<""""<

Bht Bura Khwab Tha

A Prwrdigar
Hmare Gnah Maf Frma

Khwb Me Dekha K 100 K load P 10 Rupy Ay Hen

by Mazhar Khan (few years ago!) / 876 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

I cheated

Gf – “I cheated.” Bf – “So what do u think I love u?I was also cheating u for past 2 yrs.”

Girl cried & said “I was talking about exams.”

Boy:oOops

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Traffic police:u r accused

traffic police:u r accused of driving the wrong way up a one-way street. men:but,sir,i was going one way only.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on phone:

Sardar on phone:

Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.

Doctor: Is this her first child?

Sardar: No this is her husband speaking…

by Abdul Hannan (few years ago!)
Banta to Doctor

Banta to Doctor : Doctor Sahab! Mein apna dimag daan karna chahta hu.

Doctor : Hoga to hum le lenge .

by Pak101.com (few years ago!)
Loot lia

Pathan: Raat Ko 1 Admi Ne Chaku Dekha Kar Loot
Lia,
.
.
Dost: Lekin Tumhare Pas Tu Hamaisha Pistol Hoti
Hai Na,
.
.
.
Pathan: Wo Main Ne Chupa Di Warna Wo Bhi Le

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy to girl

Boy to girl at a dance party: Kya tum mere sath dance karogi?

Girl: Main bachche ke saath dance nahi karti.

Boy: Sorry mujhe pata nahi tha ki tum pregnant ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Masjid Dhoondhny

2 Pathan Pehli Baar Umrah Karny Gaye:


Dono Khana Kaaba Ka Tawaaf Kar Rahy Thy.


Asar ki Azaan Hui, Aur Dono Baahar Chalay Gaye.


?
?
?
?
?


Masjid Dhoondhny

by Abdul Hannan (few years ago!)
Husband: Mein apni wife se

Husband: Mein apni wife se divorce chahta hu. Voh mere se 6 mahine se boli nahi.

Lawyer: Dubara soch lo, aisi wife kismat valon ko hi naseeb hoti hai.

by Pak101.com (few years ago!)
I MR YOU

“I MISS YOU”

.

.

.

.

.

soch soch ker pathan ne reply kia,

.

.

.

.

.

” I MR YOU “

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hum Ek Baar Jite Hai Aur Ek Baar MarteHai..

Hum Ek Baar Jite Hai Aur Ek Baar Marte
Hai..
Shadi Bhi Ek Baar Hoti hai....
.
.
. .
.
.
.
.
But Flirt Apne Talent Pe Depend Karta Hai.......
Bhaisaab...>=) :p =)) =D X_X B-)

by khalid hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook