ek or chance
wife to husband - main Driver ko
Naukari se nikaal rahi hu,
Kyuki aaj mai dusri baar marte marte bachi hu..
Husband- Please,
.......
.
.
.
.
Usse ek mauka aur do...!!=D
by dracula (few years ago!) / 1062 views
Similar Jokes
BOY to GIRL : “Look Into my eyes, what do u see…?
.
GIRL: True Love !!…
.
.
BOY : Oo Juliet Ki Amma .. !!!
kuch aankh mein chala gaya hai Jaldi nikaal……
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jaani Jaani Ji Abba,
Shakkar khare potte…nai bawa,
Jhoot bolra re,
Muh khol re haramzadi…ha haa haaa
by Abdul Hannan (few years ago!)
Qabr Ma Frishte
1 Admi Ko Mar Rahe The
Phr Bhi W0 Hans Rha Tha
Frishte Na Wja P0chi
To Usne Kha Ke:
Mai Khudkash Hamla Mai Mra Hu
Ye Sir Mera Ha
0r Jism Kisi Or Ka
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:
Jab tumhe meri yaad ati hai to tum kya karte ho..?
.
.
Boy:
Main tumhari favorite icecream kha leta hu aur tum?
.
.
.
GIRL:
Main GOLD FLAKE pi leti hu..
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Why
You Did Not
Close Your Eyes
When
I Kisses You ?
.
.
.
.
….
.
Girl : Kaminay .. Last Time Eyes
Close Ki Thein, Tab Tu Ne Mere
Purse
Se 500 Rupy Chura Liye The … =P:)
by Pak101.com (few years ago!)
Chohy talwar le kr bhag rhy thy .
Sher ne pucha Kia hua? .
1 chuha bola hathi ki beti ko kisi ne propose kia Or nam hmara aya ha .
LAASHEN BICHA DEN GE LAASHEN
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek aadmi bada dukhi tha!
Ek dost ne uss se poocha, “Kyu, tension mein ho.”
Aadmi: Yaar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh rupeey diye thay, ab saale ko peehchan nahi pa raha hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Waqt Zaya Na Karo.
Ek Ek Minute Qeemti Hai.
Waqt Ki Qadar Us Shakhs Se Pucho Jo.
Bathroom Ki Line Main Khara Ho Aur Andar Wala
Bolay:
"Bus Ek Minute Aur" :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea . Logo na pocha aap ka dushman ha america aap na apne bache ka naam america rakh lea . Pathan : na kaha hum dunya ko batana chahta ha ka pathan america ka baap ha .
Aur Aes tarah jang shoro ho ge.
America : Hum Chand per jakr jahaz banyge . Pathan : hum soraj pr ja kr naswar banayga . America : Tum jal jaega. Pathan : Hum Pagal nhe hum raat ko jayga.
HAHAHAHAHAHAH.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Gabbar: ye hath mujhe de de thakur!
Thakur: lele, mere hath lele
basanti ke bhi lele,
jay or veeru ke bhi lele,
ramu kaka ke bhi lele,
Octopus banja kaminay.!
Gabbar: sory yaar,
tu to emotional hogaya! :p
by Pak101.com (few years ago!)