jin ki chekian
Shadi ki takreb main jin a gaya
Sab logon ki jin ko chekh ker chekiannikal gian
Wahan per majod aik samjhdar buzarg ne kha k sab females wazo ker k aian
Jab females wazo ker k ai to jin ki chekian nikal giain.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 879 views
Similar Jokes
Aik Pagal (hath mai cigarette chupa kr): btao mere hath mai kia hai?
.
dosara pagal: rail gari........
.
1st:Tumhe kaise pata chala?
.
2nd:maine dhuwan niklte dekha......
by Pak101.com (few years ago!)
Saurav Ganguly: Yes,England Main Shirt Sirf Main
Hi Utar sakta Hoon.
MS Dhoni: Kya Karoon Dariyadili Kaam Nahi Aayi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Asked A Doctor :
Milk Pene Se Rung Gora Hota Hai
Doctor: Han Milk Me Calcium Hota Hai Isliye
Pathan : Chal Jhoote Phir Bhains Ka Bacha Kala Q Hota Hai ?
by Pak101.com (few years ago!)
A jutt in Karachi went to bank for opening an account. he took one form and went to Islamabad.
do u know why? Because in the form he read!
"write in capital"
by Pak101.com (few years ago!)
WIFE:I wish i was ur book so that i could be in front of ur eyes constantly.
HUSBAND:I wish u were a calendar which i could replace every year!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladke ne jockey ka underwear kharida. 2 din bad woh gaon chala gaya.
Waha usne apni dhoti upar karke sabko dikhaya.
Baad mein ghar pahuncha toh pata chala ki underwear toh chair par para tha!!
by khalid hussain (few years ago!)
Arz h
.
.
.
.
.
.
.
“itne khddar the t
hum ki kabhi school na
jate the galib.!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo to ladkiyo k shok-e- deedar ne
hame graduation krva diya.
by Mazhar Khan (few years ago!)
MATHS teacher to a brillian Pathan Student: How can we divide 8 apples among 6 persons equally?
.
.
Pathan: Juice bana ke
by Tanveer Hussain (few years ago!)
K.G. k bache ki dukh bhari shayri: Mohabat K Nam
Pe Saza Mene Payi He Gor Frmaye
Mohabat K Nam Pe Saza Mene Payi H Baki Sher
Baad Me Abhi SUSU Aai he!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy:-waz ur name?
gal:-Q btau?
me tumhe janti bhi nahi
Boy:-mat batao me bhi kaunsa tumhe apni "FERRARI"me bitha raha hu.
Gal:-Anjali B.com,2nd year, tution time 6-8.
by Pak101.com (few years ago!)