Funny
Caller: hello Pizza Hunt ??
Pizza Hunt: yes sir
Caller: 1 large pizza, 2 small pizza aur ek coke
bhejo
Pizza hunt: Kiske naam pe bheju sir ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Caller: Allah ke Naam pe dede baba… :P:
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
Pappu Pinko ko pasand karta hay, aur Pinki Pappu k bhai ko… Jab k Pappu k bhai ko Pinki ki behan achi lagti hai aur Pinki ki behan ko Pappu pasand karti hai.
Halan-k Pappu pehle hi Pinki ko chahta hai…. Ab jab-k Pinko ko Pappu acha nahin lagta aur Pappu ka bhai Pinki k liye razi nahi hay aur Pappu Pinki ki behan se pyar nahin karta jab k Pinki ki behan ko Pappu ka bhai acha nahin lagta… To ye unka personal problem hay.
Aap kyon apna dimag kharab ker rahe ho!!!
by khalid hussain (few years ago!)
Ek Ladka Bas Stand Pe Khadi Ek Ladki Ko Chedte Hue Bola
Ladka: “Aur Sunao Madam Ji, Kya Haal Chaal Hai?”
Ladki Gusse Mein Boli: “Jo Teri Behan Ke Hai”
Ladka Besharmi Se Hanste Hue: “Woh Toh Pregnant Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
What did the volcano say to his wife?
I lava you so much!
hahaha =D
by WAQAR (few years ago!)
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada?
Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar KaRNa photo leni hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mai apna “DUKH” kise sunau.. ??
.
.
YARRON
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1 hi LADKI ka NUMBER tha mere
pass Wo bhi Alim Baba ki bato
me aakar DELETE kar
diya.
by Mazhar Khan (few years ago!)
EK Gadhe ne sardar ko laat mari,sardar usk peeche bhaga,tabhi raste mai use ek ZEBRA Mil gaya,sardar ne use laat mari aur bola Saale Night dress pahan kar ullu banata hai. SARA
by Pak101.com (few years ago!)
Psychology Ka Practical Ho Raha Tha.
Professor Ne Ek Chuhe Ke Liye Ek Taraf Cake, Aur Doosri Tarf Chuhiya Rakh Di.
Chuha Foran Cake Ki Taraf Lapka.
Professor Ne Doosri Baar Cake Ko Badal Kar Roti Rakh Di.
Chuha Roti Ki Taraf Lapka.
Is Tarah Kayi Baar Food Items Badli, Magar Chuha Har Baar Food Ki Taraf Hi Bhaaga.
Professor: “Aaj Is Se Saabit Ho Gaya Ke Bhookh Hi Sabse Badi Kamzori Hai”
Itne Mein Last Row Se Pappu Ki Awaz Aayi: “Sir Ji, Ek Baar Chuhiya Bhi Badal Kar Dekh Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Kafi Dar Se Apna
“NIKAH NAMA” Dekh Rha Tha
Wife Ne Tang Aa Ker Pocha..
Kia Dekh Rahe Ho??
Pathan Boola.. “EXPIRY DATE”
Dhoond Raha Hoon
by Pak101.com (few years ago!)
2 Bachy Examinatin Hall my bethey they
examiner bht strict tha
cheating nhn karne de rha tha
ek buchey ne chit likh k examiner ko di.
Examiner khamoshi sy ja k apni chair py beth gya.
2sra bucha pehle se: yar tu ne kya likha?
bucha ne kaha
"SIR PeECHeY Se APKI PANT PHATI hui He
by Pak101.com (few years ago!)