Tipu Sultan
1799:
Tipu Sultan: Shair Ki 1 Din Ki Zindagi Geedar Ki 100 Sala Zindgi Se Behtr Hay
2013:
Pakistani Awam: Kuttay Ki 5 Sala Hakumat Sher K 100 Din Say Achi Thee. :D
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1098 views
Similar Jokes
There is nothing more expensive than a female tear...
when a single drop comes out,it first mixes with "loreal" eyeliner and "dior" mascara.
.
.
.
.
.
then when it come down to cheek it mixes wit "D&G blusher"..
.
.
.
and in case it touches the lips,,it gets mixed with "Maybelline" lipstick
.
.
.
this means that a single drop is worth atleast Rs.1500......)
Don't ever let girl cry......
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Sardar apnay betay k sath lakriyan kaatnay
jangal gaya. Wapsi mein rasta bhool gaya.
Sardar ghussay se apne betay ko maarnay laga
aur bola:
.
.
.
.
kambakht main to rasta bhool gaya hun,
tu to ghar ja.
by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar: Kitne admi they?
Sambha: Sardar 2
Gabbar: Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba: Sardar 2, 1 ke baad aata hai
Gabbar: Aur 2 se pehle?
Samba: 2 se pehle 1 aata hai.
Gabbar: To beech mein kaun ata hai?
Samba: Beech mein koi nahi aata
Gabbar:: To phir dono ek saath kyun nahin aate?
Samba: 1 k baad hi 2 aa sakta hai, kyun ki 2, 1 se
bada hai.
Gabar: 2, 1 se kitna bada hai?
Samba: 2, 1 se 1 bada hai.
Gabbar: Agar 2, 1 se 1 bada hai to 1, 1 se kitna
bada hai?
Samnba: Sardar maine aapka namak khaya hai,
mujhe goli maar do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Memon Road Se Guzar Raha Tha
Achanak Usne Jhuk Kar
Road Se Kuch Uthaya
Aur Zoor Se Chillaya
Kameenaay Log
Poti B Aesi Kartai Hen
Jaisay Koi Samoosa Para Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Gang of SARDARS broke a Bank.
Instead of cash they found Botles full of Chilled Red Wine,
Happily they drank & went away.
Next day Headline aai: Blood Bank lutya gya
by Mohammad Ali (few years ago!)
molazim hotel manager se: “upar ka mosafir shakayat kar raha tha ke raat barish main chat se is kadar pani tapka ke who sir se paoun tak nahaya gya.” Manager “theek hay ,is ke bill main nahane ke paise bi shamil kar lo.”
by Abdul Basit (few years ago!)
Cow Per Bethey Ek Pathan Ko
Traffic-Police Ne Rok Kar Kaha
K Aapka Helmet Nahi Hai?
Chalan Hoga
Pathan: Dhiyaan Se Dekh Neechey
Andhay Four Wheel Hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Agr kbi Spider Man LAHORE Aa Jae,
Tou Subha TV Channelz Pr Sb Se Pehle Kya News Hogi?
.
.
.
.
.
.
Spider Man
MOCHI gate
ßijli Ki Taron
Mein Phas K Halaak ! ! !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Techr studnt se: khali jaga fil kro
900 choohe kha kr Billi _____chali.
Stdnt:900 chohe kha kr Billi slow slow chali.
Techr (Ghusse se): khare ho jao, mazaq krte ho..??
Stdnt: mis ye B maine Aap ka dil rkhne k lye keh dya wrna 900 chohay kha kr Billi ka Baap b nahi chal skta...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala question:-
Income Tax aur Callertune me kya similarity hai.?
?
.
Dono ka paisa hum bharte hai, par Maza koi aur leta hai...!! :p
by Pak101.com (few years ago!)