2 Cheeje kismat walo ko

2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 2946 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ye main bardasht nhi kr skta

Major Rohail-
Ye main bardasht nhi kr skta
Tumare hotel me bohat saari
Makheyan hai

Waiter-
Hukam kre sir
Ap ktni bardasht kr skte hy
Baki ko bahar nekal du ga

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pathaan Tableeghi Jamaat K Sath Gaya.

Ek Pathaan Tableeghi Jamaat K Sath Gaya. Wapis Aya To Apni BV Ko Marna Shuru Kr Dia.
Logon Ne Pocha Tm Apni BV Ko Q Maar Rahy Ho.
Pathan Bola: Ye Daarhi Nhe Rakhti. Logo Ne Pathaan Ko Samjhaya K Aurton Ki Daarhi Nh Hoti.
Pathan Bola:Muje Maloom Hy ,
Lakin Ye IRADA To Kray…

by Pak101.com (few years ago!)
Ice cream cigrate

Baap beta aik hotal me gae
baap:waiter 1 cigrate aur 1 ice cream lao.
Beta :ice cream kiun
baap:aaj ap bi cigrate pee len ge

by Sabir shah (few years ago!)
Student

Baap: Afsoos ke tum imtihan mai fail hogaye !!
.
Beta: Kia karta, sary sawal sood par tay, owr sood haram hai !

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Car ki Battery change

Santa Car ki Battery change karwane gaya.

Mechanic: Sahab, Exide ki Daal doon?

Santa: Nahin yaar,

Dono side ki daal de warna phir Problem hogi.

by Pak101.com (few years ago!)
Sikh platform per

Doo sikh platform per train kay pechay bagg rahay
thay, aur train kay loog unhain josh dila rahay thay
shabash sardar jee. Un mein say akk train per char
jata ha, too loog khub shabahsh daytay hain, jub us
ka breath controll main ati ha to wo kahta ha main
to chornay aya tha sawari to station per rah gyee.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik jin

ek jin sharab penay insan ki shakal ma gaya 12
glass py gya.
sardr:tenu chaddi nahi ?
Jin:maa jin hoon
sardar:lay chadd gayi Kanjar nuu :)P

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Boy Was Going With His Girl Friend

A Boy Was Going With His Girl Friend

Friend Asked : Who Is She?

Boy : My Cousin.

The Frend Said: Last Year She Was My Cousin.! :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
pakistan :P

In USA after rain,

the water disappears in 5 mins.

In Pakistan, afer rain,

the Road disappears in 5 mins.

by @irha@ (few years ago!)
Modern Bezzati

Modern Bezzati..
Boy to Girl: I love u & want 2
marry u.

.
.
. .
.
.
.
.
. .
Girl: Apni Shakal dekhi hai ?
.
.
..
. .
.
.
.
.
Boy: Bekar hai tabi to tere pass aaya hu.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook