2 Cheeje kismat walo ko
2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 2946 views
Similar Jokes
Major Rohail-
Ye main bardasht nhi kr skta
Tumare hotel me bohat saari
Makheyan hai
Waiter-
Hukam kre sir
Ap ktni bardasht kr skte hy
Baki ko bahar nekal du ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pathaan Tableeghi Jamaat K Sath Gaya. Wapis Aya To Apni BV Ko Marna Shuru Kr Dia.
Logon Ne Pocha Tm Apni BV Ko Q Maar Rahy Ho.
Pathan Bola: Ye Daarhi Nhe Rakhti. Logo Ne Pathaan Ko Samjhaya K Aurton Ki Daarhi Nh Hoti.
Pathan Bola:Muje Maloom Hy ,
Lakin Ye IRADA To Kray…
by Pak101.com (few years ago!)
Baap beta aik hotal me gae
baap:waiter 1 cigrate aur 1 ice cream lao.
Beta :ice cream kiun
baap:aaj ap bi cigrate pee len ge
by Sabir shah (few years ago!)
Baap: Afsoos ke tum imtihan mai fail hogaye !!
.
Beta: Kia karta, sary sawal sood par tay, owr sood haram hai !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Car ki Battery change karwane gaya.
Mechanic: Sahab, Exide ki Daal doon?
Santa: Nahin yaar,
Dono side ki daal de warna phir Problem hogi.
by Pak101.com (few years ago!)
Doo sikh platform per train kay pechay bagg rahay
thay, aur train kay loog unhain josh dila rahay thay
shabash sardar jee. Un mein say akk train per char
jata ha, too loog khub shabahsh daytay hain, jub us
ka breath controll main ati ha to wo kahta ha main
to chornay aya tha sawari to station per rah gyee.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
ek jin sharab penay insan ki shakal ma gaya 12
glass py gya.
sardr:tenu chaddi nahi ?
Jin:maa jin hoon
sardar:lay chadd gayi Kanjar nuu :)P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Boy Was Going With His Girl Friend
Friend Asked : Who Is She?
Boy : My Cousin.
The Frend Said: Last Year She Was My Cousin.! :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
In USA after rain,
the water disappears in 5 mins.
In Pakistan, afer rain,
the Road disappears in 5 mins.
by @irha@ (few years ago!)
Modern Bezzati..
Boy to Girl: I love u & want 2
marry u.
…
.
.
. .
.
.
.
.
. .
Girl: Apni Shakal dekhi hai ?
.
.
..
. .
.
.
.
.
Boy: Bekar hai tabi to tere pass aaya hu.
by Mazhar Khan (few years ago!)