meaning of sms
Sardarji, tell me ...., what is the meaning of SMS ?
Sardar angrily said, i know -
it means....
S - Sardaron ke
M - Mazak udane ki
S - Service
by Abdul Hannan (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
FARAZ in Bakra Mandi:
Bakra Talaash Kar Kar K Thak Gaye Hain Faraz…
.
.
.
Phir Kisi se Maloom Hua Ye to “Gaaye Mandi” hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
First lady: Mera kid bohot fast english bolta hai.
Second lady: Beta bolke dikha.
Funny Kid: english english english english english...
by Pak101.com (few years ago!)
Suno,
dettol istamal mat karna.:-)
suna hai us se jarasim mar jate hain
magar
hum ap ko khona nai chahte.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek dafa sardar ne bank se lon lekar car khrid lya but bank ka lon wapas na kar saka.
magar Bank walo ne car wapas lalya.
Sardar:agar pata huta to shadi be bank ke lon se karta.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Pehalwan Ne Ek Mehfil Me
Sirf 1 Limu Se Pura 1 Glas Bhar K
Juice Nikal Kr Sb Ko Heran Krdia & Challang Kia
K Asa Koi Or Kr K Dikhae.
Sb Ne Haar Mn Li
Phr Ek Kamzor Se Admi Ne Nichory Hue Limu Se
1 Glass Juice Nikal Kr Pehalwan Ko B Herat Me Dal Dia
Pehlwn: Ap B Kia Pehalwan Ho?
Admi: Mai Memon Hun
by Pak101.com (few years ago!)
The man approached the very beautiful woman in the large supermarket and asked, "You know, I have lost my wife here in this supermarket. Can you talk to me for a couple of minutes?"
"Why?" the woman asked.
"Because every time I talk to a beautiful woman, my wife appears out of nowhere."
by Pak101.com (few years ago!)
santa fouj me bharti hua....
2 Din bad jung shru ho gaiii.....
santa ki topi per goli lagi....
santa ne hathyaar phenk diye
aur chup kar bola .. " Aqalmand ke liye ishara kafi
hota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha on 1st April: Mama, kitchen main naukar naukrani ko kiss kar raha hai
Mama: Main abhi jaa ke unhain theek karti hoon.
Bacha: Ha ha ha April fool! "Woh toh papa hain."
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Today is sunday & I have to enjoy it. So i bought 3 movie tickets. Wife: why three? Husband: 4 u and ur parents.
by khalid hussain (few years ago!)
KG girl & boy..
.
.
Boy:"Can i kiss ur hand...
.
.
Girl:"why ?? Are my lips poisonous.. ??
.
.
.
.
Boy:"ale mai to pogo dekhta hu,
ye to HBO dekh ke aai hai..:p :O :D
by Pak101.com (few years ago!)