kanjos kon hota hai?
Master: kanjos kon hota hai?
Student: Hum jitny Bhi SMS karen Lekin us ka Rply jo na kare Woh.
Master: Uski ek Example Do.
Student: Aap ki Beti sir
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
Techr to RAAZ-Batao INDIA Ka Jhanda Sab Se Pehle Kaha Lehraya Gya..?
RAAZ-(Sochne Ke Baad)
Hawa Me
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena
Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?
Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Batao k chooza anday se kese nikalta hai?
Sardar: Miss, eh gal imoportant ni..
Sochan wali gal ay eh k oh anday vich warya kinj
by Muddassar Khan (few years ago!)
Arz kiya hai…
Itne kamjor hue teri judai se…
Gaur farmaiye…
Itne kamjor hue teri judai se…
Ki chinti bhi ab kheech le jaati hai charpai se!
by Abdul Hannan (few years ago!)
pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by Mohammad Ali (few years ago!)
Honesty in politics is much like oxygen.
The higher up you go,
the scarcer it becomes.
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek mandir mein buri niyat wale gayab ho jate
the ,Shahrukh gaya Shahrukh gayab,
Saif gaya, Saif gayab, Aamir gaya, Aamir gayab,
Mallika Sherawat gayi, Bhagwan
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha: 1 Litre Aata De Do!
Dukandar: Beta Aata Kilo K Hisab Se Milta Hai..
Dobara Kaho!
Bacha: Bottle Mein 1 Kilo Aata De Do!
Dukandar: Beta Aata Bottle Mein Nahin Ata.
Acha ! Tum Dukandar Bano !
Main Batata Hun K Kaise Laite Hain..
Dukandar: 1 Kilo Aata Dedo!
.
.
Bacha: Bottle Laye Ho?
by Pak101.com (few years ago!)
Dad: Beta Apko School Jana Kaisa Laga?
Beta: Suchl Jana Acha Laga Aur Schl Se Lautna Bhi Acha Laga.
Bas Beech Ka Samay Hi Acha Nahi Laga.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:can you give ur curly hair to me...
Girl:smiled and asked for what
Boy:I need a brush to clean my toilet....
by Pak101.com (few years ago!)