Boy: Papa main apni girl friend
Boy: Papa main apni girl friend ko kia doon?
Papa: Wo dikhti kaisi hay?
Boy: Wonderful,Beautiful,Smart Cute...Nazuk pari...
Papa: Mera zong wala number dedo;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 942 views
Similar Jokes
Har 1 Kamyab Admi k peechay 1 Aurat hoti hai . .
Jo ussay itna tang karti hai K . Wo ghar jana chor daeta hai aur
dukhi ho kar apnay kaam mein itna busy ho jata hai k. .
Kamyabi khud uss k kadam chumti hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhola: Itne kum marks? Do thappad marne chahiye.
Pappu: Haan papa, chalo maine us master ka ghar bhi dekh rakha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Me 20 saal ka ho gaya,
par aaj tak mujhse koi ladki nai pati . .
.
.
Ye hai aam jindagi. . .:-|
....
.
Me 20 saal ka ho gaya,
par aaj tak koi ladki mujhe nahi pata saki. . .
.
.
Ye hai mentos jindagi. .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Waiter gives bill to Sardar
Sardar: "Take my card."
Waiter: "But sir, this is Ration Card."
Sardar: "So what? U have writen outside
"ALL CARDS ACCEPTED"...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SAWAL
Kuch B Ho,
JAWAB
Tum Hi Ho,
ARMAN
Kitna Hi Ho,
AARZOO
Tum Hi Ho,
GHUSSA
Jitna B Ho,
PYAR
Tum Hi Ho,
KHAWB
koi B ho
Tabeer Tum Hi Ho,
.
.
Yani k saray Fsaad ki jar
Tum Hi Ho.
(‘-’)
<) )>
_//_
Main to Masoom Hoon…
by Mazhar Khan (few years ago!)
EID
EID
EID
.
.
.
.
.
.
.
.
Abhi Filhaal Door Ha Insan Ban Ke Rozay Rakho.....
by Sohail Malik (few years ago!)
Boy: I love you i can't live without u..
Mar jaunga,Mit jaunga,tere pyar me
fanah ho jaunga.. :( Girl : Hmm.. Dekh le jaise b tujhe thik
lage.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Banti: uncle, papa ne chini magwai hai
Dukandaar: Aur kya kya kaha hai tumhare papa ne?
Banti: Agar wo mota na de to, sharma uncle ki dukan se le aana.
by Pak101.com (few years ago!)
aik gareb admi kahen jar aha tha ke is ki takkar aik amir admi ke sath hoi,
Amir admi gusse se: “kyat um andhe ho”,
Gareeb admi masomiat se bola: “”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa – Mujhe zehar dena
Chemist – Pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa – Apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist – Bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti.
by Pak101.com (few years ago!)