Difference In Mobile And Ladline

Interviewer: wat d difference in mobile & ladline?

santa: ladine ka no hum ungli se dail karte hai mobile ka anguthe se.

by Pak101.com (few years ago!) / 925 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

pia ki flight


PIA Ki Flight Mai Captain Acouncement K Baad Mic Off Karna Bhool Gaya.

Captain Ne Kaha: Abhi Mai 1 Cup Coffee Pionga Phir Airhostess K Sath Lait Kar Aram Karun Ga.

1 Airhostess Bhag Kr Mic Off Karne Bhag Rahi Thi Tu Wo Gir Pari,

Sath Baitha Hua Cheeta Bola:
.
.
.
ARAM SE JAO ABHI TO WO COFFEE PIYE GA.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Doctors Ki Laraii

Aik Admi Langraata Hoa Aata Hay
Usse Dekh Kar Do Doctor Aapas May Jhagar Tean Hay
Aik Kehta Hay K Us Ki Haddi Toot Gai Hai
Dosra Bolta Hai K
Nahi Us Ka Angotha Nikal Gaya Hai
Donoon Me Kafi Behas Ho Rahi Hoti Hai To
Tisra Doctor Bolta Hai
Chalo Us Say Hi Poch Laetey Hain
Ussay Poch Tay Hain To
Wo Bolata Hai
Nahi , Na Mera To Chapl Tota Hay

by Pak101.com (few years ago!)
Why R U Under Tension?

Examiner: Why Are You Under Tension?
Did You Forget Hall Ticket, ID or Calculator?

Student: No Sir!

By mistake I brought Tomorrow Exam's Chit Today.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

1 pathan apna sara sammaan lekar, Geo news ke office gaya,





or bola wo aurat kahan hai jo kehte hai k kahin nahin jaeyega hamare sath rahiye ga,





hum uske sath rehne aya hai.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
mota marta moti pr

mota marta moti pr
bhuka marta roti pr
master ji ki do batiyan
par mai to marta hu choti pr

by khalid hussain (few years ago!)
Love more important than money

All say that love is more important than money..

Have u ever tried paying ur bill with a hug.. ? ? :P ;)

by Abdul Rehman (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS

Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”

by Abdul Hannan (few years ago!)
A beautiful girl is walking

Teacher: "A beautiful girl is walking on the road." Isko Sindhi mein translet karo..











Boy: Hatitt.. Wah jee chhori aa..

by Pak101.com (few years ago!)
Santa propose a girl.. Girl replied-

Santa propose a girl..
Girl replied-
Thapad marungi...

Santa replied-
Thapad maregi toh mukka bhi khayagi.....

by Pak101.com (few years ago!)
1 lat maro ga

Tom : Sale ! 1 laat marunga Mumbai ja k girega !
John : Mein marunga to America me girega !
Santa : Bhai mujhe dhire se 1 LAAT maro….Meko
paas k gaon jana hai .. !!! Santa Rocks

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook