proposing

New style of proposing
Boy: can I take a photo.
Girl: why?
Boy: Just wanted to show my children
how their mom looked in her younger age

by nadeem (few years ago!) / 864 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

hum ne 1 aisi cheez bnai hy

Sardar angraiz se:hum ne 1 aisi cheez bnai hy jis se insan dewar k aar paar daikh skta hay.

Angraiz hairan ho krwoh  kya ??

Sardar"MORI"

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar

Sardar on Train Tack

1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!

Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A Baby

Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl.
So,I Dont Know
Whether I Am Uncle Or Aunty.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Snta-Muje Sanskrit Sikha do

Snta-Muje Sanskrit Sikha do
Pndit-Q?
Snta-Devtao ki Bhasha h Swarg Me Kaam Aygi
P-Agr Narq Gya To?
Snta-Gaalio ka diploma Delhi Belly se kr lia h!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
bura lagta hai

Pathan to his friend: Ye jo table pe aadmi hai, mujhe bohat bura lagta hai.
Friend: Table pe to 4 aadmi hain.
Khan: Woh jiski muchen(Moustaches) hain.
Friend: Muchen to sabki hain.
Pathan: Woh jiske kapray safaid hain.
Friend: Woh to sabke safaid hain.
Pathan ne ghusay se piston nikali aur 3 ko goli maar kar bola
"Ye jo reh gaya hai, humko bohat bura lagta hai."

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan

Shadi me 1 pathan bohut dair tuk

khana kha raha tha,

kisi ne pocha kab tuk khao gay?
...
Pathan:me to khud kha-kha k dukhi hon,

per kia karon card me likha tha Dinner 7 to 10PM.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
WIFE in romantic mood

On Weekend Night, WIFE in romantic mood:

“Aaj muje Rassi se bandh do or jo krna chaho kr lo.

Husband ne usay bandha

Or

dosto k saath ghoomne chala geya

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Station jane k kitne pase

Pathan: Station Jany K Kitne Paise Logay?
Ricksha Wala: 50
Pathan: 20 Lelo
Ricksha Wala: 20 Main Kon Le Ker Jayega.
Pathan: Tum Peeche Betho Hum Le K Jayega.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Insan Ke Izzat Ki Mazbooti?

Teacher: Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?

Sardar Je:

MISS “NARRA”

by Pak101.com (few years ago!)
Fact of Class Room

Fact of Class Room: Jab Professor Tumhain Class Se Baahar Nikal Dey To Samajh Lo K Tum Taraqqi Kar Rahe Ho. Coz He Might be Afraid That You Know More Than Him! Be Positive.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook