proposing
New style of proposing
Boy: can I take a photo.
Girl: why?
Boy: Just wanted to show my children
how their mom looked in her younger age
by nadeem (few years ago!) / 864 views
Similar Jokes
Sardar angraiz se:hum ne 1 aisi cheez bnai hy jis se insan dewar k aar paar daikh skta hay.
Angraiz hairan ho krwoh kya ??
Sardar"MORI"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar on Train Tack
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl.
So,I Dont Know
Whether I Am Uncle Or Aunty.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Snta-Muje Sanskrit Sikha do
Pndit-Q?
Snta-Devtao ki Bhasha h Swarg Me Kaam Aygi
P-Agr Narq Gya To?
Snta-Gaalio ka diploma Delhi Belly se kr lia h!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan to his friend: Ye jo table pe aadmi hai, mujhe bohat bura lagta hai.
Friend: Table pe to 4 aadmi hain.
Khan: Woh jiski muchen(Moustaches) hain.
Friend: Muchen to sabki hain.
Pathan: Woh jiske kapray safaid hain.
Friend: Woh to sabke safaid hain.
Pathan ne ghusay se piston nikali aur 3 ko goli maar kar bola
"Ye jo reh gaya hai, humko bohat bura lagta hai."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Shadi me 1 pathan bohut dair tuk
khana kha raha tha,
kisi ne pocha kab tuk khao gay?
...
Pathan:me to khud kha-kha k dukhi hon,
per kia karon card me likha tha Dinner 7 to 10PM.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
On Weekend Night, WIFE in romantic mood:
“Aaj muje Rassi se bandh do or jo krna chaho kr lo.
Husband ne usay bandha
Or
dosto k saath ghoomne chala geya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: Station Jany K Kitne Paise Logay?
Ricksha Wala: 50
Pathan: 20 Lelo
Ricksha Wala: 20 Main Kon Le Ker Jayega.
Pathan: Tum Peeche Betho Hum Le K Jayega.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?
Sardar Je:
MISS “NARRA”
by Pak101.com (few years ago!)
Fact of Class Room: Jab Professor Tumhain Class Se Baahar Nikal Dey To Samajh Lo K Tum Taraqqi Kar Rahe Ho. Coz He Might be Afraid That You Know More Than Him! Be Positive.
by Pak101.com (few years ago!)