Fact of Class Room
Fact of Class Room: Jab Professor Tumhain Class Se Baahar Nikal Dey To Samajh Lo K Tum Taraqqi Kar Rahe Ho. Coz He Might be Afraid That You Know More Than Him! Be Positive.
by Pak101.com (few years ago!) / 958 views
Similar Jokes
wife hits her husband with frying pan
Husband: What was that for...?
Wife: I found a paper in your pocket
with the name Jenny on it.
Husband: I took part in a race last week
and Jenny was the name of my horse.
Wife: Sorry..!
Next day wife hit him with the frying pan again
Husband: What now..?
Wife: Your horse is on the Phone .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
angoor:log itne ganday hotay hain ke mujhe chuba lete hain
seb:log itnay ganday hotay hain ke mujhay cheel kar khatay hain.
.
.
.
.
kela:log itnay beghairat hotay hain mujhay nanga kar kay khatay hain
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka apni dilruba se poochta hai, "Kya pyaar karna paap hai?"
Ladke ka dost uske kaan mein bolta hai, "Abbey patli gali pakad peeche uska baap hai"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Car Ki Battery Change Karwane Gaya …
Mechanic:
Sahab, Exide Ki Daal Doon ?
Sardar:
Nahin Yaar,
Dono Side Ki Daal De,
Warna Phir Problem Hogi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka Ghar der se Lauta
Maa- Kaha tha?
Beta- Film dekhne gaya tha "Maa kA Pyar"
Maa- ab Uper Jakar 1 reality Show dekh "Baab ki Maar"
by Pak101.com (few years ago!)
What happened 2 ur network? I tried 2 call u but the operator said "Welcome 2 the jungle, the monkey u r trying to call is on the tree....Plz try later."
by khalid hussain (few years ago!)
MOLU:kya tum pass ho Gaye
GOLU:Ha,hamari puri class pass ho Gyi But hmari
madam fail ho gayi
MOLU:kese
GOLU: wo abhi B usi class me pdha rahi he
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: What kind of a dog is that ?
Santa: A police dog.
Banta: Oh, but he doesn't look like one.
Santa: That's because he's in the secret service.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wo Shetan jo Ramzan me band nai hoye unki 4 Nishanian
1.Hath me Mobile ho ga
2.Angutha Buton pr hoga
3.Msg Perh kr Hansy ga
4.Pir Sochega k kisko Forward kero
by Mazhar Khan (few years ago!)
Customer: yeh kya offer hai? TV liya to 10
kerchief free!!!
Salesman: TV serials dekhne ke baad aapki aansoo
ponchne ke liye
by Tanveer Hussain (few years ago!)