ye naya injection

Yeh naya injection
—<‘_’_'_’_'_’]==()
khaas unke liye jo SMS nhi krte,
Iske lagte hi sari knjusi ke keere
maar jayege.
Jab asar krne lage to reply kr dena.

by Abdul Hannan (few years ago!) / 960 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Extraordinary Student

Extraordinary Student

Teacher: “Do you know Avogadro’s Number” ??
Student: “Avogadro Ladka Tha Ya Ladki” ??
.
.
.
Teacher: “Ladka”
.
.
.
Student: “Sorry Dude, Mai Ladko Ke Number Nahi Rakhta”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
sharab 1 bimari he

sharab 1 bimari he jo samaj ko khatam kar deti he.to aao milkar is bimari ko jaldi khatam karde.1 botol tum katam karo 1 botol ham khatam kare.

by Pak101.com (few years ago!)
Cheel ko English Main kya Kehte hain

Teacher: Cheel ko English Main kya Kehte hain?

Pathan: Eagle.


Teacher: Agar Cheel Beemar Hojaye to?

Pathan: Illegal

by Abdul Hannan (few years ago!)
Mujhe Pagal samjha hai?

1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
DAD : When I beat you

DAD : When I beat you, how do you control your anger ?

SON : I start cleaning the toilet.

DAD : How does that satisfy you ?

SON : I clean it with your toothbrush..

Hit LIKE if you smile

by Pak101.com (few years ago!)
FAQIR: Kuch khana De do

FAQIR: Kuch khana De do

MAF KARO BABA

FAQIR:Kuch To Do

Acha Baba Jo Ye SmS Padh Rha H Usko LeJao
FAQIR:Bheek Manga Tha Bhikari Nhi

by Pak101.com (few years ago!)
Senior Doctor Junior Doctor Se

Senior Doctor Junior Doctor Se:
Ward No. 12 Main Behosh Paray Patient Ki Kya Report Hai?

Junior Doctor:Sir Uska Tou Maine Postmortem
Kr Diya

by Pak101.com (few years ago!)
Namasty g.

Caller:namastay g liit kab aae gi?

Wapda wala:janab namaste kiun kaha?

Caller:ap par salamti bhejna pore pakistan walun se ghadri hai.

by Sabir shah (few years ago!)
pathan and blood test

Pathan: Aaj main bohat preshan hu aur mujhe Dar lag rha hy.

Major Rohail: Kyu?

Pathan: Aaj main test de k aya hu pta nhi fail ho ga ya pass.

Major Rohail: Kon sa test?

Pathan: Blood Test

by Abdul Hannan (few years ago!)
One person

One person :-CA karne me kitna kharch aata hai

CA Student:-Paise to bahut kam kharch hote hai bhai, par JAWANI puri kharch ho jaati he

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook