ye naya injection
Yeh naya injection
—<‘_’_'_’_'_’]==()
khaas unke liye jo SMS nhi krte,
Iske lagte hi sari knjusi ke keere
maar jayege.
Jab asar krne lage to reply kr dena.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 960 views
Similar Jokes
Extraordinary Student
Teacher: “Do you know Avogadro’s Number” ??
Student: “Avogadro Ladka Tha Ya Ladki” ??
.
.
.
Teacher: “Ladka”
.
.
.
Student: “Sorry Dude, Mai Ladko Ke Number Nahi Rakhta”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
sharab 1 bimari he jo samaj ko khatam kar deti he.to aao milkar is bimari ko jaldi khatam karde.1 botol tum katam karo 1 botol ham khatam kare.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Cheel ko English Main kya Kehte hain?
Pathan: Eagle.
Teacher: Agar Cheel Beemar Hojaye to?
Pathan: Illegal
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
DAD : When I beat you, how do you control your anger ?
SON : I start cleaning the toilet.
DAD : How does that satisfy you ?
SON : I clean it with your toothbrush..
Hit LIKE if you smile
by Pak101.com (few years ago!)
FAQIR: Kuch khana De do
MAF KARO BABA
FAQIR:Kuch To Do
Acha Baba Jo Ye SmS Padh Rha H Usko LeJao
FAQIR:Bheek Manga Tha Bhikari Nhi
by Pak101.com (few years ago!)
Senior Doctor Junior Doctor Se:
Ward No. 12 Main Behosh Paray Patient Ki Kya Report Hai?
Junior Doctor:Sir Uska Tou Maine Postmortem
Kr Diya
by Pak101.com (few years ago!)
Caller:namastay g liit kab aae gi?
Wapda wala:janab namaste kiun kaha?
Caller:ap par salamti bhejna pore pakistan walun se ghadri hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan: Aaj main bohat preshan hu aur mujhe Dar lag rha hy.
Major Rohail: Kyu?
Pathan: Aaj main test de k aya hu pta nhi fail ho ga ya pass.
Major Rohail: Kon sa test?
Pathan: Blood Test
by Abdul Hannan (few years ago!)
One person :-CA karne me kitna kharch aata hai
CA Student:-Paise to bahut kam kharch hote hai bhai, par JAWANI puri kharch ho jaati he
by Pak101.com (few years ago!)