Pati ke marane ke 2re din
Pati ke marane ke 2re din
patni ne paper me advtz diya
mere pati ki antim
yatra me aane ke liye
sub ko thanks.
Kavita
(Age-32, Hight- 5ft 2inch,
Rang-Gora, NO-Child)
by Pak101.com (few years ago!) / 1031 views
Similar Jokes
Doctor Operation ke baad
OWR student exam ke baad
Ek hi baat karty hain
.
"We have tried our best
We can't say anything right now
Aap dua karain"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le beta "BHOOT" hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: oye banta machli khayega?
Banta:nahi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen k kha lena.
by Pak101.com (few years ago!)
1 srdar ji 1 Sheikh ki barat mei gye
Waha bar bar pani pesh kia ja rha tha
Tang a kr sardar bola:
Galy wich pani phans gya a
Ik boti ty deo…! :-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa’s shayari: Kutta marr gaya razai vich, main pagal ho gaya teri judai vich, fernail te machchar beh nahi sakda, main tere bina hun reh nahi sakda.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya
Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?
Biwi:
Apney Husband Ki Cheque Book...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Principal:
Why Are U Late?
Ur Class Mates Came
Together On Time.
Student:
Sir, Sheeps Always
Come Together
But
Lion Always come alone
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek aadmi apne aap nu kehnda hoya ja raha si k;-”haye oye rabba”aisi zindagi naalo ta maut e changgi aa.
Achanak Farista aa gaya te bolya:- “Tumhari jaan lene ka hukm hai”
Aadmi : Lao dasso… paaji hun koi gareeb banda majaak v nai kare
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Sardar came to the office of The Hindustan Times to place an advertisement announcing his father’s death.
“The rate is Rs. 360 per single col. cm,” the clerk told him.
“Main toh lut jaoonga,” exclaimed the Sardar.
“My father was 182 cms tall.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
HusBnd calls 4rm Karachi 2 his wife in Lahore. Servant picked the phone.
HusBnd, Mem Sab se bat karvao!
SerVnt, Woh to sahab k sath kamre main so rahi hain.
HusBnd, Par sahb to main hun.
SerVnt, Ab main kia karun?
HusBand, maar de doo no ko main hold krta hun.
After killinG
SerVant, Lashon ka kia karun
HusBand, Ghar ke peche walay swiming pool main phenk de or bhag ja
SerVant, per hamre ghar main to swiming pool hi nahi he..
HusBand, Oh! Sorry Wrong number :
by Pak101.com (few years ago!)