student
Girl:Main fail hona chahti hon
Boy:Kyun?
Girl:Ammi na kaha hai 1st ai to Sceince Dilwaengi
2nd to arts.Agar Fail ho gai to SHADI Kara Dungi.
by zohaib (few years ago!) / 1074 views
Similar Jokes
Santa ne apna cellphone leke dentist ke pass gaya tha. kyu?
kyunki use check karna tha ke uske cell mein bluetooth hai ki nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Maa: Aaj School Se Itni Jaldi Kaise Aagaye?
Pathan: Machar Mara to Teacher Ne Chutti Dedi.
Maa: Aisa Kyon?
Pathan: Machar Teacher k Gaal Per Baitha Tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pthan Ki Murgi Bemar Hui
Sardar :
Tum Iska Sadka Utar Lo To Phir
.
Phir Kya Hona Tha,
PATHAN Ne Murghi K Lye 1 “Bakra” Sadqa Kar Diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Khuda Ka Lakh Lakh Shukar Hai Ke Pakistan 13 August Ko Aazad Nahi Howa
Dost(Heran Hote Howe):
Kyon?
Pathan:Phir Hum 14 August Kaise Manatay
by Pak101.com (few years ago!)
Ik Haryanvi ne bank se car loan liya. Voh loan vapis nahi kar paya. Bank vale uss ki car le gaye.
Funny Haryanvi: Agar mere ko yeh pata hota to mein apni shaadi ke liye bhi loan leta.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Agar tum mere pati hote to main tumhari coffee mein zeher mila deti!
Boy: Aur agar tum meri wife hoti to main vo coffee zarur pi leta.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Correct the sentence, “A bull and a cow is grazing in the field”
Student : A cow and a bull is grazing in the field
Teacher : Why?
Student : Ladies first.
by Pak101.com (few years ago!)
Elephant & Ant were walking on a bridge. Then d elephant looked down toward d river. Suddenly ant bit the elephant.
Y?
Bcoz ants wife was bathing in the river.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ande ke haath mein `Torch', behare ke haath mein `Radio',
Gunge ke haath mein`Mike', bewakuf ke haath mein `Mobile'!
Kya zamana aa gaya hai...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teachr: Batao kanjoos kon hota hai?
Student:Sir jisko hum 100 msg b karen mager wo koi reply na kare
Teachr:Good, koi example b do iski student: Apki beti.
by Pak101.com (few years ago!)