Me Bada Ho K
Beta-
Me Bada Ho K
Air Force Me Jaunga
Maa-
Mujhe Kaise Pata Chalega
K Ye Mere Bete Ka Plane He?
Beta- Me Guzarte Waqt
Ghar Pe BOMB Fek Dunga
by Pak101.com (few years ago!) / 934 views
Similar Jokes
3 chezian hyn, jin ke wja se insan "JANAT" mey dakhil nai ho sakta. 1: "SHIRK" KRNy wala 2: "SALAM" mey pehal na KRNy wala 3: "CYCLE" pe mohr lagane wala
by Abdul Sami (few years ago!)
I had found the secret of the redness of the lips
of her .
When she asked for the pan gutka to me,
‘Darling gutka pan to mangawao”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Tumhare papa 500 rupees loan lete hain. 10% interest ke hisab se voh 1 saal bad loan vapis karte hain. Batao kitne paise vapis karenge?
Child: Kutch bhi nahi.
Teacher: Tum maths nahi jante.
Child: Me to maths janta hu, par aap mere papa ko nahi jante.
by Pak101.com (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 patan ne jali note banaya orr Quaid-e-azam ki topi bhol gaya
Jab dukandar ko dia tou dukandar ne kaha:
Iski tou topi nahi hay.
Pathan Bola:
Ye Quaid-e-azam lala ki garmion ki tasveer hay…=P;->
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse-mubarak ho aap ke yaha beta hua he kya naam socha hai iska
baap-chhedte hue
ap itni khubsurat ho ap batao
nurse-Kutte ka bacha rakh do
by Pak101.com (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha, uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha: Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah se vibration mode per hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Aman : Yaar hum hindi
bolte hai, english bolte hai, but
maths kyun nhi ?..
Chaman : Jyada 3-5 mat kar
or 9-2-11 ho ja varna 4-5
dhar dunga, 36 ke 6 reh jayenge
samjha
by Pak101.com (few years ago!)
Us ne milnay ki bi ajeeb sharat rakhi hai
faraz
cycle pe aana wo bi bagair seat k.
by Sabir shah (few years ago!)
Pappu nhi sudhrega ...........
Pappu : Mumy papa na nokrani k
saath. . .
Mom ( bat ko bich me hi kat'te huye) : Bus beta tmharay papa aaye to unke saamnay mujhay batana. . . me aaj dekh lungi unhay. . .
Sham ko jab pappu k papa aaye?!!!
Mom: Haan beta aap subha kya keh rhay thay?
Pappu:
Wo na papa nokrani k sath wohi kr rahay thay jo baju walay uncle aap k saath kartay hain :D :-P
by Pak101.com (few years ago!)