Aalu k parantho mein aalu

SANTA-Inn aalu k parantho mein aalu nazar nahin aa rahe hai

BANTA-Yaar naam par mat ja
Kashmiri pulav mei kabhi kashmir nazar aata hai kya.?

by Pak101.com (few years ago!) / 930 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Polio team darwazay pe ai

Polio team darwazay pe ai
Pathan: begum Bandooq or kartoos kahan hen.

Polio team bhagi

Pathan ne awaz di: Ruko ye humare bachon k naam hen

by Pak101.com (few years ago!)
Aik bacha park mai

Aik bacha park mai bench pe betha

1 k bad 1 toffee kha rha tha.
Pas bethi 1 orat boli:

Jo ziada metha khatay hen
wo jaldi mar jatay hen.

Boy: ap ko malum hay meri dadi ki age 106 saal thi.

Orat: wo metha kam khati hongi.
Boy: nahi, Wo apny kaam se kaam rakhti thi.

by Pak101.com (few years ago!)
Bare-E-Azam

Teacher:
Dunya me kitne
Bar-e-Azam hen?

Pathan:
4

Teacher:
Kn Kn Se?

Pathan:
1. Quaid-e-Azam
2. Sikandar-e-Azam
3. Mughal-e-Azam
Or
4. Mera Chacha
Haji Azam.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
A sad love story

A sad love story
.
Ek student ko apni classmate se
pyar
ho gaya
.
Ladke ne use prapose kiya
Lekin ladki ne inkar kar diya
Or
teacher ko uski complain kardi
.
Teacher ne ladke ko kaafi daanta
or
1 week k liye class se nikal diya.
.
.
.
Jab 1 week baad ladka wapas
class
me
gaya to
Ladki ko us se pyar ho gaya
.
Ladki ne us ladke ki book me
likha :
I m sorry and I love u too
.
Ladke ne koi response nahi diya
.
Isi tarah 4 saal guzar gaye
.
.
Moral - bewkuf ladki itna bhi nahisamajti

Ladke kabhi books nahi kholte
hai.. :v :D

by Pak101.com (few years ago!)
pathan public toilet gaya

Pathan:
Public Toilet mei Gaya to
Diwar Pr Likha tha

Dunya Chand Pr Pohnch gai hy
Aur
Tum Yahan Bethay ho

Pathan
Nechay Likh Aya

Bus
kar k
Hum B ja rha hay!

by Abdul Hannan (few years ago!)
jewelry and cloths bill

Wife: yesterday-night I saw a dream That u were sending me Jewelry and clothes! 

Husband: yeah, I saw your dad paying the bill !!!

by tanveer hussain (few years ago!)
Bhejne wala inteligent

Sardar ko sms aya bhejne wala inteligant aur parhne wala bewakoof.

Sardar ne gusse me replay kia k bhejne wala bewakoof hai aur parhne wala inteligant.

by Sabir shah (few years ago!)
Mareez Nurse Se Paani Pilao

Mareez Nurse Se: Paani Pilao.

Nurse: Kya Pyaas Lagi Hai..?

Mareez Ghussay Se:

Nahi, Gala Check Karna Hai

Leak To Nahi...

by Pak101.com (few years ago!)
4 Sardar train

4 Sardar train k piche bhag rahe thay 2 charh gay train mein logon ny kaha
WELDONE

Sardar: khaak well done?
Jaana to unhe tha,
Hum to chhorhnay aaye thay..

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ne Nayi Car Li

Santa Ne Nayi Car Li Aur Sadak Pe Leke Ghumne Nikal Pada.

Raste Mein Ek Jagah Checking Ho Rahi Thhi, Ek Police Wale Ne Usko Rok Liya.

Santa Ne Gadi Side Pe Laga Li, Inspector Aaya Aur Saanta Se Pucha.

Inspector: “Car Gas Par Hai?”

Santa: “Nahi Ji”

Inspector: “Petrol Par Hai?”

Santa: “Nahi”

Inspector: “To Diesel Par Hogi?”

Santa: “Ji Vo Bhi Nahi”

Inspector Hairan Ho Gaya Aur Bola: “Abe Phir Kis Par Hai?”

Santa Bholepan Se: “Ji Installment Par Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook