Musam kharab hai

SNTA Radio Thik Karwane Gaya..
Mechanic Ne Dekh K Kaha-Ye Thik He Par MAUSAM
Kharab H,
Isliye Nhi Chal Rha.!
SANTA-Le 100 Rs. MAUSAM Naya Daal De..

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 914 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 sardar apne bache ko mar raha tha

1 sardar apne bache ko mar raha tha or Medicne khala rha tha. 1 admi ne poch tm esy quen mar rhe o.?

Sardar:doctor ne kya c

.

.

Enu goli kut k deni aa.;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
khub mazay kia karay ge

1 Pathan ne job k liye apply kia Jawab aya tu khushi sy 1 grand party ker dali. Doston ne fermaish ki k appointment letter dikhao.

Pathan (itraaty hue): Yeh English main hy mein saath saath tarjuma kerta hoon..

"Dear Gul Khan" pyaray Gul Khan
"You don't meet" ap tu miltay hi nahi.
"our requirements" Ap hamari zaroorat ho.
"no further correspondence.." or zid na karain
"will be entertained" khub mazay kia karay ge...!

by lescol (few years ago!)
Teacher to Pthan Student

Teacher: Es mohawary ko estimal karo "mun mai pani aana"
.
Pathan Student: Jaisy hi mai ne Nal ko mun laga ke Nal chalu kia, tu mairy mun mai pani agia

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Pappu

TEACHER : PAPPU, go to the
map and find North America.
PAPPU : Here it is!
TEACHER : Correct. Now,
class, who discovered America?
CLASS : PAPPU!

by Shahzeb Malik (few years ago!)
ido Peeta Hu

Billi: Tum Kitnay Saal K Ho?
Hathi: 3 Saal Ka Hu.
Billi: 3 Saal K Ho Our Itnay Baray Kesay?
Hathi: Nido Peeta Hu.
Sehat Ki 10 Khoobiyo Wala.
Tumhari Umar Kya Ha?
Billi: 30 Saal.
Hathi: 30 Saal Ki Our Itni Choti?
Billi: Fair&lovely Use Karti Hu.
Umar Ka Pata Hi Nahi Chalta ;)

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 gav me nadi pe bridge banaya Gya

1 gav me nadi pe bridge banaya Gya
People:bahut accha ho Gya
GOLU: ha ji pehle dhup me tair ke nadi paar krte the ab Chav me tair ke par krenge

by Pak101.com (few years ago!)
SupAa pogo

1 aadmi dinner k waqt apne bete se gusse mai bola gadhe KARELE kha lamba hoga..
.
.
kitchen se wife sharmate huye boli
.
.
AAP BHI KHAIYE NAA....:O:D:D:p

jise smj aaya thoko like
baaki saare pogo dekho..

Jalla~

by Pak101.com (few years ago!)
mannat mangoo!

Peer:Bata agr koi Mannat
mangni ha to bta do.
Mureed:Plz mujhe phir se
unmarried wail zindagi day
dein.
Peer:Beta ‘Mannat’maango
‘Jannat’na maango..

by Abdul Hannan (few years ago!)
Mard ziyada sharif hote hain ya auratein?

Qus. Mard ziyada sharif hote hain ya auratein?

Ans.Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Me,
Umar Sharif,
Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
Hamza shari

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pakistani: When a man died

Pakistani: When a man died, we processed the claim and delivered the check within 24 hours.

Indian: When a man died, we delivered a check the same evening.

American: That’s nothing. Our office is on the 20th floor of the WTC building. A man was working on the 50th floor. He slipped and fell. We handed him his check as he passed our floor!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook