Sahab aapka kutta
naukar - sahab aapka kutta to admi jaisa dikhta hai.. kya khilate ho?
sahab - kamine ye kutta nahi h. mera beta h CA kar rha h. abhi exam chal rahe hai..
by Pak101.com (few years ago!) / 1062 views
Similar Jokes
Aik pathan ne apne dost se kaha
Aaj main tumhari bewi ko dekha thaWoh bohat udaas or ghamgeen thi or khamoosh bethi thi
Oss ke dost ne taajub se dekha or phir bare itminan se kaha
Phir woh meri bewi naheen ho gee
by hearthackervsgirls (few years ago!)
kiya hal ho ga yeh jan lo
abhi be wakat hai man jao
bury wakt ka say phaly man jao
WaRNa police waly khud he mana lay gy;-)
by Abdul Sami (few years ago!)
Doctor to injured patient:
Jab car ek lady chala rahi thi tu tumhe
road se duur chalna chayi tha.
.
.
.
... ... .
.
.
.
Patient: Kon sa road? Bhai me tu park
me leta hua tha...
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:Mera abbu tume both psandKrte hy.
Phatan:Shrmate hove
“Pr hum shadi tum sehe kre ga”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teachar: Kya tum aisa kuch kar sakte ho jo koi aur nahin kar sakta?
GOLU: Sir, mai apni handwriting padh sakta hun
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER Wo konsa DEPARTMENT hy jis me ORAT kaam nhi kr sakti
STUDENT FIRE BRIGADE
Teacher kyon
Student AURTON ka kaam AAG lgana hay bhujana nahi..
by Pak101.com (few years ago!)
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.
Guess why ?
bcoz there it was written
Number dial karnay se pehley do lagain.
by Pak101.com (few years ago!)
Father: what can u do for my daughter
boy: i would die for her!
Father: i dont like u
boy: why?
Father: i am lo0king for someone who would live for her,not someone who would just die and leave her alone.
.
.
.
.
Moral: ZIADA HERRO BANNE SE B BEZATI HO JATI HAI
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tom : Sale ! 1 laat marunga Mumbai ja k girega !
John : Mein marunga to America me girega !
Santa : Bhai mujhe dhire se 1 LAAT maro….Meko
paas k gaon jana hai .. !!! Santa Rocks
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Pinko ko pasand karta hay, aur Pinki Pappu k bhai ko… Jab k Pappu k bhai ko Pinki ki behan achi lagti hai aur Pinki ki behan ko Pappu pasand karti hai.
Halan-k Pappu pehle hi Pinki ko chahta hai…. Ab jab-k Pinko ko Pappu acha nahin lagta aur Pappu ka bhai Pinki k liye razi nahi hay aur Pappu Pinki ki behan se pyar nahin karta jab k Pinki ki behan ko Pappu ka bhai acha nahin lagta… To ye unka personal problem hay.
Aap kyon apna dimag kharab ker rahe ho!!!
by Pak101.com (few years ago!)