Extreme limit of PATHANi
Extreme limit of “PATHANism”
Two pathan sitting in a rickshaw
&
fighting for the window seat…
by Pak101.com (few years ago!) / 983 views
Similar Jokes
Ek Sardr Public Bathrom Gia
Aur 2 Ghanty Bad Nikla
Bahr Betha Jamadar Bola:
40 Rupy
Sardar Bola: Me Tatti Keti Aa Yahoo Ty Chat Nai.
by Pak101.com (few years ago!)
Do memon hotel mein aik dusre ko mile...
4 din baad dono mar gaye...!
Wajah kya thi...?
Woh 4 din aik dusre ko dekhte rahe.. Ke khana kon
mangwaye ga...?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sir: Samajh Tujhe 10 Laddu diye,
Boy: Mujhe??!!!
Sir: Samajh na,, Tere Baap ka kya Jata hai? Usme se 5 Mujhe diye to Tere pass kitne Bache ???
Boy: 20!!! Sir: kaise??? !!
Boy: Samajh Na, Tere Baap ka kya jata hai?!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko police kyu Pakda??
Guess Why?
?
?
Q K santa ne
Bina Scooter K Helmet Pehna huye tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy:what is that u keep in ur mouth which is 6? long and move it in and out and wait for a white substance to come out?
Girl: y do u ask such question to me. i cant tell such words
Boy:dont worry its tooth brush…
by Pak101.com (few years ago!)
5 pathan aur 1 Behari Helicopter ki Rasi sy latky Huy thy,
.
Pilot ny kaha Load ziyada hy 1 fard ko Koodna hoga,
.
Ye sun kar Behari ny kaha K Rasi ko Chorny ki Qurbani me deta hun!
Taaliyan
Ye sun kar saray PATHAN Taaliyan Bajane Lagy
Moral:
Jo na kate aari se.
Wo kte behari se.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:
by Mohammad Ali (few years ago!)
Girl:" Mai Tumhare liye Aag pechal sakti
hoon, Naddi me kood sakti hoon..
.
.
Boy:" love u jaanu..? kya Tum mujhe Abhi Milne Aa sakti
Ho ??
.
.
.
. .
Girl:" Pagal ho kya itni dhoop
me... :p :O :D
by khalid hussain (few years ago!)
50% Boys Ka Common Sense Bilkul Zero Hota Hai,
Kaise ?
Gents Toilet Mein Likh Kar Ayenge Soni I Love You Ab Kya Soni Wahaan Padane Jayegi?
by Pak101.com (few years ago!)