Teacher Pathan
Teacher:2 Mai Se 2 Minus Kr Do To Kya Bcha?
Pathan:Hum Ko Swal Smjh Nae Aya
Teacher:Tmare Pas 2 Rotian Thi
Tm Ne Un Ko Kha Lia Ab Kya Bcha? Pathan:Salan.
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
Atif : “yar farhan! Mein ne suna hai keh mosiqi ke asraat se pani kholta hai.”
Farhan: “ yeh to sach hi hoga kiun keh jab tum gana gate ho to aksar mera khoon kholta uthta hai.”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Jab KUTTE ki maut aati hai na..
tab kutta mar jata hai...
Aur Jap Sardar Ko biwi Ki yad ati hai ko..
Sardar airhostes se- aapki shakal mere biwi se milti julti hai..
Air hostes ne jordar tamacha mara..
Sardar- kya baat hai charactr b milta julta
by Pak101.com (few years ago!)
Psychology ka practical ho raha tha.
Professor ne 1 Chuhe k liye 1 tarf CAKE aur dusri trf CHUHIYA rakh di.
Chuha fouran Cake ki trf lapka.
Dusri bar Cake ko badal kr ROTI raki.
Chuha Roti ki trf lapka.
Is tarah kai bar food-item badle magar Chuha hr bar food ki trf bhaga.
Profesr: Bas, sabit ho gya ki BHUKH hi sbse bdi taqat h.
Itne me last row ki bench se awaz aai
Sir, 1 bar Chuhiya badal k bhi dekh lo,ho skta h wo uski “BEHAN” ho
by Pak101.com (few years ago!)
Boy- Bhag kar shaadi karle ya shaadi karke Bhag jae(Girl se)
.
.
.
.
.
.
Girl- fati chappal se mar khaega ya chappal fatne tak mar khaega…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Station Jany k Kitne Paise logay?
Ricksha Wala: 50
Pathan: 20 Lelo
Ricksha Wala: 20 Main kon Le Ker Jayega.
Pathan: Tum Peeche betho hum le k jayega
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aadmi Shaadi Kyon Karta Hai ?????
Takee Wo Marne Ke Bad Agar Swarg Jaye Tho Acha Feel Kare Aur
Agar Nark Jaye Tho homely Feel Kare.....
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : What is the name of your car ?
Lady : I forgot the name, but is starts with "T".
Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai,
Tea se start hoti hai. Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor ne marez se kaha.main ek mahn se 50 rope ki rozana dawa kha raha hun lekin muje koi fayda nazar nahi aa raha.
doctor .....acha to main ap ko kal se& 40 rope ki dawai dun ga.jis se ap ko roz ka 10 rope ka fayda& nazar aye ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Ap k shohr thek ho skte hn Agr ap inka khyal rkhen
Tnsion na den
Larai na kren
Or
inki Khdmt krn
Husband: Dr ne kya kaha?
Begm: Dr ny jwab de dya ha
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Bacha Apni Maa se Pitnay Ke Bad
Papa ApNe Koi Kala Ilam Sekha Hy Kia ?
Papa: Nahi Beta
Bacha: phr Etni Zalim Balaa Pakri Kaise..!
by Mazhar Khan (few years ago!)