Sare Boyfriend Bevkoof Nahi Hote
Ladki Apne Boyfriend Ko Kehti Hai.
Girl Friend: “Jaanu Mein Apna Purse Gar Bhul Aayi Hoon Mujhe 1000/- Rupaye Chahiye”
Boy Friend: “Sach Mein Dost Hi Dost Ke Kaam Aata Hai, Lo 20/ Rupaye, Riksha Kar Or Ghar Se Purse Le Aa“
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
Malik: Abi tak tm nay machar nahee maray? meray kanu may gunguna rahay hain. Nokar: mein nay kab kay maray hain. ye thu unki bewa bewian hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by @irha@ (few years ago!)
chinese lady pakistani lady se:
"Mere Husband ka Chalte Chalte intiqal Ho Gaya.
Pakistani Lady:
..."Bus Behan , China ki Cheezon ka Yehi Masla Hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar (Larki ko chertay hoe) Hor Soniye ki hall ey…?
Larki (Ghuse sy) jo tere behan ka hai
Sardar (Hans ker)Acha acha,tay Tannu V kaka hon wala Ay..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek bhanebaj kramchari ka dada us ke daftar mein ja ker uske boss se bola: Iss daftar mein sunil naam ka aadmi kaam karta hai, mujhe us se milna hai weh mera pota hai
Boss ne muskura ker kaha: Mujhe afsos hai, aap der se aaye hain, weh aapki arthi ko kandha dene ke liye chutti laker ja chuka hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: "MUGHAL Badshah kitny thay..?
Pathan: "6"
Teacher: shabash! Gin k Btao."
Pathan: "1,2,3,4,5,6"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa driving on the wrong side of road.. & Said…
O===SHIT===
Aaj phir late ho gaya.
Saare log wapis ja rahe hai…:)
by Pak101.com (few years ago!)
Vaibhav- baba, kya aapko pata hai, aapke ashram me ladke aur ladkiya kya kar rahe hai?
Mani baba- mereko kya?
Vaibhav- lekin ye aashram aapka hai!
Baba Mani- toh phir tereko kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Pandit : Tumhare jeevan mein 6 ladkiya aayengi.
Thambu : Wow, kya baat hai.
Pandit: Zyada khush honey ki baat nahi hai. Ek gharwali aur 5 betiya hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:black condom dena
dokandar:black hi kiun?
Santa :prosan ka shohar mar gaya hai afsoos k lye jana hai
by Sabir shah (few years ago!)