Malik vs nokar

Malik: Abi tak tm nay machar nahee maray? meray kanu may gunguna rahay hain. Nokar: mein nay kab kay maray hain. ye thu unki bewa bewian hain

by Mazhar Khan (few years ago!) / 1493 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ab Tujhe Kaha Bithau Mein?

Santa, Banta Aur Unka Ek Dost Bike Pe Jaa Rahe The,

Tabhi Raste Mein Traffic Police Wale Ne Unhe Rokne Ke Liye Hath Diya.

Santa Bike Roke Bina Hi Uske Aage Se Nikalta Hua Bola: “Oye Pagal Hai Kya, Pehle Se Hi Teen Log Bethe Hai, Tu

by Pak101.com (few years ago!)
Agar tumhara sms nahi aya

Girl: Jaanu,
Agar tumhara sms nahi aya tho mein Roti nhi khaungi
Boy: Sach?

Girl: Haa, Mei sirf Paneer partha, Ice-cream Kha Ke Guzara Karlungi

by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?

Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?
Santa: Suicide karne ke liye
Banta: Toh phir ubalne kyu, kya zaroorat hai?
Santa: Kahin infection na ho jaaye!

by Mohammad Ali (few years ago!)
Pujariji Ko Dast Lag Gaye

Pujariji Ko Dast Lag Gaye,Doctor Ke Pass Gaye, Aur Poocha

Precation Kya Karoon,Doctor Ne jawaab Diya Jor Se Sankh Mat Bajana

by Pak101.com (few years ago!)
Same Blood Group

Doctor : App Ka Aur Aapki Biwi Ka Blood Group Ek Hi Hai?

Sardaar :Hoga Zarur Hoga
25 Saalse Mera Khoon Jo Pee Rahi Hai

by Pak101.com (few years ago!)
SNTA Radio Thik Karwane Gaya.

SNTA Radio Thik Karwane Gaya..
Mechanic Ne Dekh K Kaha-Ye Thik He Par MAUSAM Kharab H,
Isliye Nhi Chal Rha.!

SANTA-Le 100 Rs. MAUSAM Naya Daal De..

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on phone:

Sardar on phone:

Doctor my wife is pregnant.She is having pain right now.

Doctor: Is this her first child?

Sardar: No this is her husband speaking‚¦

by Pak101.com (few years ago!)
aansu me kyafark hai?

Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya
fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte
hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte
nikalte hain!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

Pathan Ka Challange
Pathan ny challange kiya k
Woh minar-e-pakistan ko apne sar par utha kar peshawar ja sakta hai.
Hazaron log ikthay ho gaye...
Pathan bola: bus isey utha kar mere sar par rakho tum...!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan: tum humko 3 laakh rupey do,

Pathan: tum humko 3 laakh rupey do,
hum tumhay 15 din k bad lotA dega

.
.
(after 15 days)
.
aadmi: Chal khan apna waada pura kar...
.
Pathan: ye ley
.
"LOTA":P

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook