Santa Arz Kiya Hai
Santa- arz kiya hai.
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi, Uske pyar mein meri kismat jaaggyi,
Maine usko itne khat likhe ki woh postman ke saath bhag gayi..
by Pak101.com (few years ago!) / 975 views
Similar Jokes
Boy : Hey ! I Love You …
Girl : Awww… Then We Have Something In Common … !
Boy : We Both Love Each Other….??
Girl : No …!
.
.
.
That We Both Love ME …
by Tanveer Hussain (few years ago!)
WIFE:I wish i was ur book so that i could be in front of ur eyes constantly.
HUSBAND:I wish u were a calendar which i could replace every year!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Police-Station Aya R Bola:
Mujhe Arest Krlo Mene Apni BV K Sr Pe Dnda Mara Hy,
Police: Wo Mar Gai Kia?
Sardar: Nhi Wo To Bach Gai,
Hun Meri Khair Nai.:-P
by Pak101.com (few years ago!)
golu-madam aap murgi hai kya teacher- q golu -
aap mujhe hamesha test mein anda deti hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The most rommantic country of the world..?
guess!
O yes!!! pakistan u know why?
har raat candle light dinner… =P
Thanks to wapda for Load Shedding :(
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teachar:agr koi school me bomb rakh de to kia karo ge?
Student:1 2 ghante dekhun ga agr koi le gia to the hai warna staff room me rakh dun ga
by Sabir shah (few years ago!)
Man before Marriage is like Airtel….
“Aisi Azaadi Aur Kahaan”
After Marriage He’s Like Hutch…
“Whereever U Go Our Network Follows.”
by Pak101.com (few years ago!)
life me kabhi serious na hona
tention na lena
always find time 2 laugh
varna log kahenge ghor kalyug aya he aj kal
CARTOON b nahi haste
by Pak101.com (few years ago!)
1 Ladka phool Lekar Ladki k pas gaya.
Ladki ne use KISS kar liya.
Wo GHABRA kar BHAGA to Ladki ne puchha- Kya hua?
Ladka- Guldasta lene ja rha hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Bacha Khushi Khushi Bhagta Hua Aaya..
Pathan: Kiya Hua.??
Bacha: Baba Aaj Me Ny Bohat Sary Paise Bachaye..
Pathan: Wo Kese.??
Bacha: Mere Ek Daant Me Dard Tha,
Me Wo Nikalwany Dentist K Pass Gaya,
Us Ny Kaha: "Meri Fees 500 Rupay Hai,
Tum Chahy Ek Daant Nikalwao Ya Sary.."
.
.
Phir Baba Me Ne Rs.500 Me
Saary Daant Nikalwa Diye.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)