Santa Arz Kiya Hai
Santa- arz kiya hai.
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi, Uske pyar mein meri kismat jaaggyi,
Maine usko itne khat likhe ki woh postman ke saath bhag gayi..
by Pak101.com (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
Hsbnd: (in romantic mood):Tum meri zindgi ho....
Wife: aur kaho achcha lag raha hai....
Hsbnd: aur LANAT hai aisi zindagi pe...
by Pak101.com (few years ago!)
Dr to Santa Dawai hila Ke Piya Karo
Smart Santa: Dr Saheb Hilane se Dawai Chammacha se Gir jati hai or
Fir zameen se Chaatni Padti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar ek teacher ki posting....ek adiwasi (tribal) area ke school me ho gyi
Teacher: hello students sabse pehle mujhe ye batao
k mere aanay se pehle wale teachers kaise the.....?.
... .
.
.
.
.
.
Poori class ek saath : Madam....very delicious.
by Pak101.com (few years ago!)
Sir: pani me rhne wale 5 janwar k nam batao?
Santa:mendak
Sir: 4 or batao
Santa: mendak ki mummy, uske k papa,
uski ki behan
uski ki item.
by Pak101.com (few years ago!)
The most rommantic country of the world..? guess! O yes!!! pakistan u know why? har raat candle light dinner… =P Thanks to wapda for Load Shedding
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Teacher:
Tell the name of Any Microsoft Product?
Sam:
MS Excel
John:
MS Word
Matt:
MS PowerPoint
Sardar After Thinking a lot:
.
.
.
.
.
“MS Dhoni”.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Obama- Humare Pass
"BRITNEY
SHAKIRA
ANEJLINA"
Jaise Atom Bomb Hai.
Tumhare Pas Kya H?
Manmohan-Humare Pas Bomb Diffuser
"EMRAN HASHMI"
Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
doctor ne mareez se kaha.main ek mahinay se 50 rupee ki rozana dawa kha
raha hun lekin muje koi fayda nazar nahi aa raha.
doctor …..acha to main ap ko kal se 40 rupee ki dawai dun ga.
jis se ap ko roz ka 10 rupee ka fayda nazar aye ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Father: Mere 4 Bachay Hai 3 Ne MBA Kia Hua Hai Aur 1 Chor Hai.
Frnd:Jo Chor hai Usay Ghar Se
Nikaalte Q Nhi Ho?
Father: Ek Wohi To kamata hai..
by tahir bashir (few years ago!)
I m not at home, so plz send me a load 30 rupes, or share me waiting plz yar
.
/
.
/
.
.
Agr es tarah k koi msg kre to samj lo k jhoot bool raha hea.
by Pak101.com (few years ago!)